جلسه کمیته همکاریهای حوزه و آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری برگزار شد

شهرری(پانا) - با حضور امام جمعه شهر ری، رئیس اداره قرآن اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران،مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری، اداره تبلیغات اسلامی ، اداره ارشاد اسلامی ، حوزه‌های علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) و الزهرا(س)، اوقاف و امور خیریه و ستاد اقامه نماز شهرستان جلسه کمیته همکاری‌ حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه شهر ری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۳۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته همکاریهای حوزه و آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری برگزار شد

علی یزدان پناه رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری گفت: این جلسه در جهت بهینه سازی فعالیت‌های مبلغین حاضر در مدارس و بالا بردن کیفیت آموزش‌های دینی برگزار می‌شود.

یزدان پناه با تاکید بر این‌که اعزام مبلغین به مدارس از کانال اداره صورت گیرد،گفت: همکاری معلمان و کادر اجرایی مدرسه با مبلغین و برگزاری جلسات توجیهی و معرفتی با محتوای علمی جهت فراهم شدن زمینه‌های کاری ائمه جماعات لازم است.

آیت الله شاهچراغی در سخنانی با اشاره به این مطلب که مبلغین از آموزش‌های لازم و کافی برخوردار بوده و هستند، افزود: ما از گفتمان‌های دینی در مدارس حمایت می‌کنیم وباید از طلبه‌هایی که تحصیلات بیشتری دارند در مدارس استفاده کنیم تابتوانیم فرهنگ وعلوم دینی را هرچه بیشتر گسترش دهیم.

در ادامه حاضرین درخصوص توانایی ادارات متبوع خود در جهت بالا بردن کیفیت کار مبلغین و ائمه جماعات صحبت کردند.

در این جلسه ،مقرر شدضمن برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، مدارسی که در جوار مساجد هستند باهماهنگی امور مساجد از امام جماعت مساجد در مدارس هم جوار جهت برگزاری نماز جماعت استفاده کنند.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار