بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان بزرگترین مرکز ناباروری استان کهگیلویه و بویراحمد تجهیز و آماده سازی می شود

یاسوج (پانا)- سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج از تجهیز و آماده سازی این مرکز درمانی جهت راه اندازی بزرگترین مرکز ناباروری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد .

کد مطلب: ۹۳۰۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان  بزرگترین مرکز ناباروری استان  کهگیلویه و بویراحمد تجهیز و  آماده سازی می شود

علی اصغر بهروزی صبح امروز با اعلام این خبر گفت:با تایید فضای فیزیکی بیمارستان شهید جلیل این بیمارستان توسط کارشناسان وزارت بهداشت در نظر دارد بزرگترین مرکز ناباروری استان را در فضای ۶۳۰متر مربعی در طبقه اول بیمارستان تجهیز و راه اندازی نماید.

بهروزی اضافه کرد: عملیات اجرایی فضای فیزیکی این بخش شروع شده است و انشالله تا اوایل شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید ،که با راه اندازی این بخش مراجعه بخش اعظمی از بیماران مرتبط به خارج از استان کاسته خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه با پیگیری های ریاست دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان تا قبل از پایان مرداد ماه نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت اظهار داشت: شرکت فروشنده دستگاه MRIبیمارستان هم توسط هئیت امنای صرفه جویی ارزی مشخص شده است و در مرحله واگذاری است.


سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد از استقبال مردم استان از بخش CCUاین بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: این بخش در حال حاظر با ضریب اشغال ۷۰درصد از بخشهای مجهز بیمارستان در یک ماه اخیر راه اندازی شده است.

بهروزی گفت: تعداد ۶اتاق عمل بیمارستان به همراه ۱۴تخت ICU و بخش جراحی در حال حاظر تجهیز است که در طی هفته اخیر از دو اتاق عمل آن استفاده شده است و با پیگیری های معاونت محترم درمان بقیه اتاق عمل های بیمارستان در مدت کوتاهی تحویل جراحان محترم داده خواهد شد.

او با وعده راه اندازی بخش دیالیز این بیمارستان با ۸ تخت در یک ماه آینده ،بیان کرد: : نقشه تاسیسات و جانمایی تجهیزات مربوطه از وزارت بهداشت دریافت شده است و کارهای مقدماتی راه اندازی این بخش انجام شده است.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی، نماینده بویراحمد و دنا و همچنین دکتر سبز معاونت درمان و معاونت توسعه به جهت تلاش برای تکمیل و راه اندازی کامل بزرگترین پروژه آموزشی درمانی استان بیان کرد: با عزم و اراده ای که در این زمینه وجود دارد شاهد تاثیر گذاری و اثر بخشی این مرکز در ارتقاء سلامت جامعه خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار