منش های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی، عصاره سند تحول بنیادین است

سمنان (پانا) – رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه سازمان دانش آموزی با تلاش و اجرای برنامه های خود برای اعضا و مربیان، به سمت تحقق اهداف سازمانی پیش می رود، گفت: منش های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی، عصاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۳۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
منش های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی، عصاره سند تحول بنیادین است

اسحاق اکبری، در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان در حاشیه برگزاری اردوی المپیاد مهارت های پیشتازان شهرستان مهدیشهر، خاطرنشان کرد: نماد های تشکیلاتی سازمان، کمک به پیشبرد اهدافش می کند و تعلق سازمانی در دانش آموزان ایجاد می کند.

وی افزود: منش های تشکیلاتی سازمان عصاره سند تحول بنیادین است و لازم است مربیان و مدرسین برای نهادینه کردن آن در دانش آموزان تلاش ویژه ای داشته باشند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان اظهارداشت: در همه فرهنگ های دنیا، کسی که با تربیت دانش آموز سر و کار دارد باید سه ویژگی داشته باشد. دانش آموزان مربی را باور داشته باشند و برای این باور، داشتن صداقت مربی را بپذیرند همچنین به مربی علاقه مند باشند و مربی خود را دوست بدارند. و ویژگی سوم قابل اعتماد بودن مربی است که باید دانش آموز این را بپذیرد.

اکبری ادامه داد: باید دانش آموزانی پرسشگر و نقاد تربیت کنیم. جامعه پرسش گر و نقاد به حاکمان خود کمک می کند و مرتکب خطای کمتر می شود. دانش آموز پرسشگر و مطالبه گر نیز می تواند شرایط و فضای مدرسه را بهبود بخشد.

/ گزارش از محمدرضا خزر /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار