استاندار کرمانشاه: در توزیع اعتبارات باید به رونق تولید توجه شود

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، فرمانداران در اجرای پروژه ها به این موضوع بسیار مهم اهتمام جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۳۰۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کرمانشاه: در توزیع اعتبارات باید به رونق تولید توجه شود

هوشنگ بازوند امروز در جلسه توزیع اعتبارات استان که با حضور معاونین استاندار و فرمانداران در محل سالن جلسات تدبیر استانداری برگزار شد، خواستار رسیدن به یک تفاهم مشترک بین فرمانداران و سازمان مدیریت برای توزیع اعتبارات بین دستگاه های اجرایی استان شد.

وی با اشاره به شرایط کشور اظهار داشت: ممکن است دستگاه های اجرایی نیازهای زیادی برای اعتبارات داشته باشند اما با توجه به ظرفیت های محدود اعتبارات لذا ضروری است که فرمانداران و سازمان مدیریت در توزیع این اعتبارات یک حرف مشترک داشته باشند.

مقام عالی استان هچنین خواستار هدف گذاری برای پیشبرد برنامه ها در توزیع اعتبارات امسال شد و گفت: فرمانداران در توزیع این اعتبارات حتما باید اولویت بندی در خصوص اجرای پروژه ها داشته باشند و اولویت اعتبارات را به پروژه های نیمه تمام اختصاص دهند.

بازوند ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، فرمانداران در اجرای پروژه ها به این موضوع بسیار مهم اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به ظرفیت های مهم استان در بخش گردشگری و خدمات فرمانداران را در توجه به این بخش مهم در توزیع اعتبارات فراخواند.

وی با اشاره به ابلاغ 1200 میلیارد تومانی اعتبارات استان در سالجاری گفت: ممکن است این رقم بعداً هم اضافه شود اما این رقم رقمی نیست که قادر به حل مشکلات باشد لذا همه باید برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنیم به ویژه فرمانداران از ظرفیت نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات بیشتر استفاده کنند.

هوشنگ بازوند بیان داشت: باید به دستگاه های اجرایی در خصوص شرایط موجود کشور اطلاع رسانی شود که برای اجرای پروژه ها فقط می توانند از اسناد استفاده کنند و وضعیت کشور به همین شکل است لذا اطلاع رسانی در خصوص نحوه استفاده از اسناد خزانه برای اجرای پروژه ها ضروری است.

استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار نظارت جدی به روند اجرای پروژه های عمرانی با توجه به شرایط کشور و نحوه توزیع اعتبارات شد و افزود: معاونت عمرانی استانداری، فرمانداران و سازمان مدیریت استان موظف به پیگیری ویژه جهت نظارت کافی به نحوة اجرای پروژه های عمرانی هستند.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اتمام واحدهای روستایی در مناطق زلزله زده تا پایان شهریور ماه اظهار داشت: حدود 4 هزار و 219 واحد در روستاهای مناطق زلزله زده باقی مانده که فرمانداران این منایق باید پیگیری و تلاش ویژه نمایند تا در موعد مقرر این واحدها به اتمام برسند.

بازوند خواستار اتمام ساخت 78 مدرسه و جایگاه های دامی تا پایان شهریور ماه در مناطق زلزله زده شد.

وی در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی های خوب صورت گرفته برای توزیع اعتبارات، امیدواریم اعتبارات امسال با یک همدلی و همفکری مناسب فرمانداران و سازمان مدیریت که در آینده نزدیک در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح می شود، توزیع گردد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار