معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان:

نیروی انسانی یکی از مولفه‌های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است

کرمانشاه (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه کارگاه یک‌روزه توانمند سازی فصلی آموزش دهندگان ناحیه‌3 گفت: نیروی انسانی یکی ازمولفه های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است.

کد مطلب: ۹۳۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی یکی از مولفه‌های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است

هرمز نوروزی‌فرد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش در جلسه کارگاه یک‌روزه توانمند سازی فصلی آموزش دهندگان ناحیه3 گفت: نیروی انسانی یکی از مولفه های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است.

وی در ادامه افزود: توانمندسازی، مفهومی روانشناختی است که به‌عنوان فرایند‌ انگیزشی درونی تعریف شده است و ابزاری سودمند برای ارتقاء کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمان تلقی می‌شود.

در ادامه علیرضا فرهنگیان مدیر آموزش و پروش ناحیه‌3 کرمانشاه طی سخنانی بیان‌کرد: توانمندسازی به این معناست که کارکنان بتوانند به خوبی وظایفشان را درک کنند و به خودباوری برسند و هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی آموزش دهندگان با‌ روش‌های نوین تدریس، هماهنگی بیشتر بین آموزش دهندگان وجامعه هدف بزرگسال وتسهیل درفرایند یاددهی و یادگیری است.

این مقام مسؤول اظهار داشت: آموزش دهندگان با حضور در این کارگاه‌های آموزشی اعتماد ‌به نفس بیشتری پیدا می‌کنند و با ایجاد تنوع در محیط آموزشی، فراگیران با شور و اشتیاق بیشتری درکلاس‌های سوادآموزی حضور پیدا می‌کنند.

این کارگاه یک روزه با حضور80 نفر از آموزش دهندگان برگزارشد، مدرسین، روش‌های نوین تدریس و آموزش بزرگسالان را درچند مرحله برای آموزش دهندگان تشریح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار