سی و هفتمین دوره بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در ایستگاه پایانی

زنجان (پانا) - دور دوم سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان های سراسر کشور در زنجان با شرکت 492 دختر قرآنی در دانشگاه زنجان برگزار شد و به ایستگاه پایانی رسید.

کد مطلب: ۹۳۰۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سی و هفتمین دوره بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در ایستگاه پایانی

به گزارش کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآنی، دور دوم سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان های سراسر کشور در زنجان با شرکت 492 دختر قرآنی برگزار شد.

این مسابقات در رشته های نهج البلاغه، احکام، تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه و انشای نماز از 27 الی 29 تیر ماه برگزار گردید.

بر همین اساس، اختتامیه مسابقات دختران فردا یکشنبه 30 تیر ماه از ساعت 30/8 الی 11 پیش از ظهر با معرفی برگزیدگان در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات تعداد 492 دانش آموز دختر به رقابت با یکدیگر در رشته ها ی پژوهشی پرداختند و در انتها در هر بخش از 75 نفر از دانش آموزان حائز رتبه های اول تا پنجم هر رشته و در هر پایه در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل می آید.

گفتنی است در همین راستا و در دور اول مسابقات قرآن، نماز و عترت نیز، تعداد 492 دانش آموز پسر در رشته های نهج البلاغه، احکام، تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه و انشای نماز از 22 الی 25 تیر ماه در دانشگاه زنجان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

شایان ذکر است، پرونده سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در بخش پژوهشی فردا با برگزاری مراسم اختتامیه دختران در سالن غدیر دانشگاه زنجان بسته می شود و دانش آموزان زنجان را به مقصد استان های خود ترک می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار