راضیه حسینی

طنز/این قدر چالش‌ نریزید توی اینستاگرام

اینستاگرامی‌ها هر روز شگفتانه ویژه‌ای رو می‌کنند. یک روز ما را با خود به ده سال پیش می‌برند. روزی دیگر یک سطل آب یخ رویمان می‌ریزند و گاهی هم در بطری توی صورت‌مان پرت می‌کنند.

کد مطلب: ۹۳۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
طنز/این قدر چالش‌ نریزید توی اینستاگرام

در تازه‌ترین نوآوری هم وارد چالشی به نام عکس پیری شده‌اند و با فیس‌آپ، تروتمیز چهره خودشان را پیر و چروکیده می‌کنند. از دیروز تا حالا این‌قدر عکس پیری دوستان و آشنایانم را دیده‌ام دچار تناقض ذهنی شده‌ام. ده، دوازده بار رفته‌ام جلوی آینه تا مطمئن شوم هنوز پیر نشده‌ام و اینها همه یک چالش ساده است.
یکی هشتگ می‌گذارد «پیر نشو لعنتی». آن یکی می‌گوید «چقدر پیری بهم میاد».
باز صد رحمت به چالش در بطری، لااقل یک هنری را نشان می‌داد و هیجان‌انگیز بود. البته اگر چندتایی دررفتگی و شکستگی فک را که ناشی از نشانه‌گیری اشتباه بود و به جای در بطری روی سر، فک را می‌زدند، ندید بگیریم چالش بدی نبود.
ولی این یکی چه نکته جذابی دارد؟ چرا فکر می‌کنید عکس پیری شما ممکن است برای ما جذابیتی داشته باشد. البته با آن عده از دوستان که تحت هر شرایطی، تأکید می‌کنم، هر شرایطی لایک می‌کنند کاری نداریم. منظورم همان‌هایی که از دوازده شب تا سه صبح می‌نشینند به دیوار خالی خانه فلان شاخ اینستاگرامی که لایو گذاشته و گفته دارم سگم را می‌برم گردش، زل می‌زنند تا برگردد و مشتاقانش را از انتظار در بیاورد. این‌ شاخ‌های محترم اگر چالش عکس پیری هم بگذارند یک عده می‌نویسند «وای چقدر پیری بهت میاد. چقدر جذاب‌تر شدی». بعد همین‌ فالوورهای عزیز حاضر نیستند از روی صندلی مترو و اتوبوس برای چند دقیقه بلند شوند تا پیرمرد یا پیرزنی که نیم‌ساعت است بالای سرشان ایستاده، بنشیند. سرشان توی گوشی‌ست و مشغول لایک کردن عکس پیری این و آن هستند.
می‌خواهید به سالخوردگان اطراف‌تان انرژی مثبت بدهید این راهش نیست. چند دقیقه سرتان را بلند کنید، موبایل‌تان را بگذارید در جیب یا کیف‌تان و به دنیای اطراف یک نگاهی بیندازید. بیایید چالش رفتن به خانه پدربزرگ و مادربزرگ‌ها راه بیندایم. اصلاً بروید آنجا و با آن‌ها عکس بیندازید و بعد بگذارید در صفحه اینستاگرام‌تان. اینطوری از فضای مجازی هم عقب نمی‌مانید.
به نظرتان بعد از چالش پیری، اینستاگرام برای‌مان چه شگفتانه دیگری خواهد داشت؟ چالش عکس خردسالی، نوزادی، جنینی؟...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار