سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

774 کلاس‌ درس مدارس استان بوشهر تخریبی است

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۹ درصد کلاس‌های درس مدارس استان تخریبی است گفت: ۷۷۴ کلاس درس استان بوشهر تخریبی است که نیاز به بازسازی و مرمت دارد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
774 کلاس‌ درس مدارس استان بوشهر تخریبی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین حسینی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر ایجاد شده و تا شهریورماه ادامه دارد.

وی از تخصیص اعتبار برای خوابگاه پردیس بنت‌الهدی بوشهر خبر داد و بیان کرد: 35 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این ساختمان تخصیص یافته است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین به فضای خوابگاهی پردیس علامه طباطبایی اشاره کرد و افزود: در قبال احداث یک فضای آموزشی برای مدرسه شاهد دخترانه، این فضا با همکاری اداره کل نوسازی استان در صورت تامین اعتبار به پردیس علامه طباطبایی تعلق خواهد گرفت.

حسینی به پروژه مهر پرداخت و با بیان اینکه این پروژه با همکاری همه دست اندرکاران ایجاد می‌شود گفت: در پروژه مهر از هم اکنون راهکارهای لازم برای آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید ارائه می‌شود.

وی، با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 984 فضای آموزشی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: بیش از 7 هزار و 960 کلاس درس در استان بوشهر وجود دارد که 774 کلاس آن معادل 9 درصد تخریبی است که این استاندارد نسبت به میانگین کشوری که 30 درصد است وضعیت بهتری دارد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه 99 پروژه مدرسه سازی در دست اجراء است تصریح کرد: در این 99 پروژه 501 کلاس درس ساخته می‌شود که 9 پروژه آن با 47 کلاس درس در مهرماه امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار