سنگ پرانی به سمت اتوبوس حجاج گنبدی؛ تمام زائران سالم هستند

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان گفت دو راکب موتورسیکلت به اتوبوس حامل حجاج گنبدی سنگ پرتاب کردند که مشکل خاصی برای حجاج پیش نیامد و آنها هم اکنون در جده به سر می برند.

کد مطلب: ۹۳۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سنگ پرانی به سمت اتوبوس حجاج گنبدی؛ تمام زائران سالم هستند

محمد رحیم ملاح در خصوص سنگ پرانی به سمت اتوبوس حجاج گنبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: اتوبوس حجاج گنبدکاووس ساعت پنج صبح شنبه به سمت فرودگاه در حال حرکت بود که در مسیر نگین شهر دو راکب موتورسیکلت به سمت آن سنگ پرتاب کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاصی برای مسافران به وجود نیامد، افزود: این زوار هم اکنون در جده بوده و مشغول به جای آوردن اعمال هستند.

ملاح تصریح کرد: معمولاً در این مسیر برخی از افراد به چنین اقداماتی دست می زنند و این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود چهار هزار زائر و عوامل اجرایی از گلستان به حج اعزام شدند، گفت: این زائران در قالب ۲۷ کاروان و با ۱۶ پرواز از ۲۴ تا ۲۹ تیرماه فرودگاه گرگان را به مقصد جده ترک کردند.

ملاح با بیان اینکه تمامی زائران استان مدینه بعد هستند، عنوان کرد: کوچکترین زائر از بندرگز متولد ۱۳۸۳ و مسن ترین زائر از گنبدکاووس متولد ۱۳۰۰ است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در حج امسال ۱۳ پزشک زائران گلستان را همراهی می کنند، اظهار کرد: در حج تمتع ۹۸ از مجموع هتل های مکه و مدینه پنج هتل در اختیار کارگزاران زیارتی استان گلستان قرار دارد.

ملاح افزود: تمام زائران گلستان در مکه مستقر شده و در سلامت کامل به سر می برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار