آب و جاده اولویت سفر رییس جمهوری به اردبیل است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت:پروژه چهار خطه کردن جاده‌ها و آبرسانی به روستاهای استان جزو اولویت های سفر ریاست جمهوری به اردبیل خواهد بود.

کد مطلب: ۹۳۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آب و جاده اولویت سفر رییس جمهوری به اردبیل است

اکبر بهنام جو در نشست خبری با خبرنگاران واصحاب رسانه با بیان اینکه پروژه چهار خطه کردن جاده ها و آبرسانی به روستاهای استان جزو اولویت های سفر ریاست جمهوری به اردبیل خواهد بود. اظهار داشت: نیازمند 450 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای استان هستیم تا با حل مشکل آب آشامیدنی از مهاجرت روستاییان جلوگیری کنیم.

او در رابطه با شکایت برخی مدیران از رسانه ها گفت:در کم کاری و عملکرد مسئولین انتقاد منصفانه وارد است اما تهمت زدن وارد نیست و هر رسانه از من انتقاد کند آزاد است.

استاندار اردبیل تاکید کرد:حاضر به محاکمه هیچ رسانه ای نیستم مگر اینکه جو استان را دچار هرج و مرج کنند ؛قلمی بزنید که باعث توسعه استان شود و رسانه ای نباشید که طرفدار و منتقد مطلق است.
بهنام جو ابراز داشت:هیچ فامیل و آشنای در پست های مدیریتی نیاورده ام و هدفم رشد فرزندان و مدیران استان است.
وی اظهار داشت:عملکرد مدیران باید نسبت به مدیر قبلی رشد داشته باشد و هر مدیری که کوچکترین تخلفی داشته باشد کنار گذاشته می شود.

استاندار اردبیل در رابطه با سوال یک خبرنگار مبنی بر فعالیت انتخاباتی یک مدیر ،افزود : اکنون فصل فصل کار است نه انتخابات و بحث های انتخاباتی در زمان مقرر باید انجام شود.
بهنام جو با اشاره به اینکه راه آهن اردبیل _میانه در موعد مقرر افتتاح می شود ،افزود:جمهوری آذربایجان متعهد شده است ۱۶ کیلومتر برای اتصال خط آهن اردبیل اجرا کند و راه آهن اردبیل پارس آباد به طول ۲۵ کیلومتر امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه موافقت خرید تضمینی گوجه گرفته شده است، گفت: باید اطلاع رسانی دقیق در مورد کاشت ها انجام شود که جهاد کشاورزی اذعان می کند اطلاع رسانی شده است اما باید از ظرفیت دهیاری ها برای مورد استفاده شود.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در مورد نحوه قیمت گذاری کشت و صنعت مغان اظهار نظری نکرده ام و مراجع قانونی حق پیگیری دارند گفت: برنده دوم کشت و صنعت مغان کاملا اهلیت دارد و تعهدی بر اشتغال داده بود نزدیک به ۵۰۰ نفر تاکنون محقق شده و ۱۳۰۰ نفر تبدیل وضعیت شده و حقوق ها افزایش یافته است؛۷۰ الی ۸۰ تریلی تجهیزات صنایع تبدیلی کشت و صنعت مغان نیز در راه است.
بهنام جو در رابطه با اشتغالزایی ۲۰ هزار نفری در استان اردبیل گفت:با آمار ۱۵.۳ درصدی استان اردبیل ۶۵ هزار بیکار دارد که سالانه ۶ هزار نفر به آن اضافه می شود و مدیران ما متعهد به تحقق اشتغالزایی ۲۰ هزاری شده اند.
او با اشاره به اینکه مخالف آمار سازی در حوزه اشتغالزایی هستم،تصریح کرد:سال گذشته ۱۸ هزار شغل ایجاد شده است و شغل های همچون اسنپ و کارگران راه آهن در این اشتغالزایی مد نظر قرار نگرفته است و لیست شغل های ایجاد شده را فرمانداران باید در اختیار رسانه های محلی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار