بازدید معاون متوسطه شهر تهران از موفقیت های هنرستانی در منطقه13

تهران (پانا) - پانته آ دُرّی، معاون متوسطه شهر تهران از دومین فعالیت کارورزی هنرجویان هنرستان سمیه ,واقع در منطقه 13 تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون متوسطه شهر تهران از موفقیت های هنرستانی در منطقه13

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 13 تهران، پانته آ دُرّی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران؛ حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 13 تهرا؛ جمالی، رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی دیگر از مسئولین آموزش و پرورش روز شنبه 22 تیر ماه، از دومین فعالیت کارورزی هنر جویان هنرستان سمیه که در قالب تبصره 75 اقدام به تصویر سازی دیوار بیرونی دبیرستان شهید استاد مرتضی مطهری نمودند، بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که همراه با دیدار و گفتگوی صمیمانه با هنر جویان انجام پذیرفت، دُرّی ضمن بیان خداقوت به هنرجویان و مربیان فنی و مدیریت هنرستان سمیه و ناظران کارورزی از تمامی دست اندرکاران این امر تقدیر و تشکر کرد. شایان ذکر است، که پیش از این هنرجویان هنرستان سمیه، دیواره ی طرفین پل شهید یاسینی را نیز به پیشنهاد و حمایت رحمان زاده، شهردار منطقه 13 تهران و حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 13 تهران، با استفاده از تکنیک موزائیک تصویر سازی کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار