مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری خبرداد:
درخشش 8 فرهنگی و دانش آموزاستان در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری
شهرکرد(پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری از درخشش 8 فرهنگی و دانش آموزاستان در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری خبرداد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری، فرحناز قائدامینی اظهار داشت: در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری، رئیسجمهور از دانشآموزان سؤال کردند: «در سال گذشته چه مهارتهایی را در مدرسه آموختید و چه انتظاراتی در این زمینهدارید. دانشآموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آنان در زمینه مهارتآموزی کمک کرد و به نظر آنان کدام مهارتها بیشتر برای آینده زندگی آنان مفید بوده و به کار میآید»
قائدامینی افزود: در جشنواره امسال 2هزارو 500 اثر از دانشآموزان و معلمان سراسر استان در رشتهها و گرایشهای مختلفی از جمله؛ بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشتههای ادبی (سخنوری، شعر و داستان کوتاه)، رسانه و فضای مجازی(وبنوشت)، و در بخش هنری با زیرمجموعههای هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویرسازی، پوستر و عکاسی)، طراحی، نقاشی و خوشنویسی(نستعلیق، شکستهنستعلیق، نسخ و ثلث)، نقاشیخط و در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی و پویانمایی)، نمایشنامهنویسی (ویژه فرهنگیان) و هنرهای آوایی (سرود همگانی تلفیقی و سرود همگانی محلی) به دبیرخانه مرکزی استان ارسال شد که از این تعداد 60 اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافت و پس از ارزیابی در دبیرخانه کشوری 3 فرهنگی و 5 دانش آموز استان رتبههای برگزیده فراخوان را کسب نمودند.
اسامی فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده استان در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی 98-97
ردیف |
نام ونام خانوادگی فرهنگی |
گرایش |
رشته |
رتبه |
1 |
فائزه حامدی شهرکی |
رسانه و فضای مجازی |
وبلاگ |
سوم مشترک |
2 |
الهام سلیمی |
سرود همگانی |
سرود محلی |
دوم |
3 |
مریم کیوانی |
سرود همگانی |
سرود محلی |
دوم |
ردیف |
نام ونام خانوادگی دانش آموز |
گرایش |
رشته |
رتبه |
1 |
مهشید ابراهیمی |
هنرهای تجسمی |
نقاشی |
اول مشترک |
2 |
فاطمه ثابت |
هنرهای تجسمی |
نقاشی |
دوم مشترک |
3 |
شکیلا غفاری |
هنرهای تجسمی |
پوستر |
سوم |
4 |
شیرین سلطانی |
هنرهای تجسمی |
تصویرسازی |
دوم مشترک |
5 |
پروا یادگاری |
هنرهای تجسمی |
ثلث |
سوم مشترک |
ارسال دیدگاه