در چهارمحال و بختیاری؛

۱۵۶ نفر با بهره‌برداری از ۱۳ طرح صنعتی شاغل شدند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گفت: در تابستان امسال با بهره برداری از ۱۳ طرح صنعتی با اعتبار افزون بر ۶۵۶ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۵۶ نفر فراهم شد.

کد مطلب: ۹۳۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۶ نفر با بهره‌برداری از ۱۳ طرح صنعتی شاغل شدند

شهرکرد (پانا) _ محمد کاظم منزوی افزود: حمایت بیش از پیش استاندار از بخش تولید، اختصاص اعتبار لازم به این حوزه و حمایت از بخش خصوصی نقش مهمی در اجرای این طرح‌ها داشته است.

وی، کارخانه تولید نیترات را از مهمترین این طرح‌ها برشمرد و گفت: این کارخانه با سرمایه‌ای افزون بر ۵۲۶ میلیارد ریال راه اندازی شد و در زمینه تولید نیترات روی، نیترات منیزیم، نیترات پتاسیم و کودهای ماکرو فعالیت دارد و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرده است.

منزوی همچنین به افتتاح کارخانه خدمات ماشین کاری فلزات و تیغه برف پاک‌کن در استان اشاره کرد و گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد ریال برای ۳۰ نفر از جوانان جویای کار استان اشتغالزایی کرده است.

منزوی تصریح کرد: شرکت تولیدکننده مایع دستشویی و ظرفشویی، انوع نان و شیرینی و انواع ترشیجات از دیگر واحدهایی است که به تازگی به واحدهای صنعتی استان اضافه شده که در مجموع برای ۴۰ نفر شغل فراهم کرده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری، شرکت بازیافت گرانول را از دیگر طرح‌های مهم استان اعلام کرد و گفت: این کارخانه با ظرفیت ۶ هزار و ۶۰۰ تن و سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال، برای ۱۴ نفر اشتغالزایی کرده است.

منزوی افزود: کارخانه خوراک دام و طیور، بازسازی و نوسازی موتورهای دیزلی، تولید دانه قهوه بو داده و تولید انواع پوشاک از دیگر طرح‌های تولیدی افتتاح شده در استان طی یک ماه گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت درب و پنجره و گلدسته و مناره فولادی با بیش از ۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و شرکت تولید شیر سیلندر گاز با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال از دیگر این طرح‌ها به شمار می‌رود که در مجموع برای ۲۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار