روابط عمومی اداره آموزش وپرورش خبر داد:

جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد

بوشهر(پانا)_جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور نماینده صندوق در استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۳۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره، جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور قائدی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان و همکاران و با حضور اعضای کارگروه در منطقه، در دفتر رئیس اداره برگزار شد.

در ابتدا معاون پشتیبانی آموزش وپرورش ضمن سپاس از حضور نمایندگی صندوق قائدی و همکاران در منطقه شبانکاره گفت: معلمان وفرهنگیان از صندوق انتظار دارند که با ایجاد خانه های معلم و مراکز رفاهی در مراکز استان ها وشهرستانها بتوانند در موقع لزوم خدماتی را در این باره دریافت کنند.

حسین الهیاری در این باره اظهار داشت: بخاطر نبود امکانات پزشکی در مناطق و شهرستانها و حتی پیگیری بعضی امور، فرهنگیان مجبور می شوند به مراکز استانها مراجعه کنند واگر ما بتوانیم امکاناتی از سرمایه خود فرهنگیان برای آنها تهیه کنیم می توانیم رضایت نسبی آنها را فراهم بیاوریم .

وی در ادامه بیان داشت: ما انتظار داریم با ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان سطح معیشیت و برخورداری آنها بالاتر برود.

سپس قائدی بیان داشت: ماهیت صندوق ذخیره فرهنگیان بر پایه بازنشستگی فرهنگیان است ولی ما برنامه ریزی داشته ایم تا خدماتی را بتوانیم به همکاران فرهنگی ارائه نماییم.

وی ابراز کرد: ارائه کارت خرید جهت اعضای صندوق در طول سال یکی از برنامه های ما در این باره می باشد.

همچنین وی در باره خرید سهام برای صندوق اذعان کرد: مدیرت کلان صندوق تصیم گرفت باخرید سهام چند پتروشیمی در منطقه اقتصادی عسلویه سرمایه گذاری نسبتا مطمئنی برای صندوق با بازدهی بالا داشته باشد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری و خرید سهام های پتروشیمی های مروارید، کیمیای خلیج فارس، سبلان، سیراف وپارسیان از این جمله اند.

همچنین وی اظهار کرد: برنامه ریزی هم داشته ایم تا در صورت امکان همکاران فرهنگی بتوانند بازدید هایی از پتروشیمی ها داشته باشند

در ادامه جلسه هر کدام از اعضای کارگروه نظرات و پیشنهاداتی جهت ارائه خدمات بهتر ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار