اجرای نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» در مرکز تئاتر کانون

تهران (پانا) - نمایش زنده، عروسکی «مبارک و قالیچه پرنده» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش از ۳۰ تیر ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون به روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۹۳۰۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» در مرکز تئاتر کانون

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نمایش برای کودکان بالای ۶ سال مناسب است و در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی به عنوان برگزیده انتخاب شده است.

خلاصه نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از این قرار است که در سال‌های اخیر محله‌ها دچار تغییر شده‌اند و مبارک بابای خیمه را به محله قدیمی‌شان برده تا او را متوجه تغییرات کند دراین میان خودش نیز تصمیم به تغییر می‌گیرد و می‌خواهد آدم گنده‌ای شود، قدم در این راه می‌گذارد که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و ادامه‌ی ماجرا....

بر اساس این خبر آهنگ‌ساز این اثر امیرحسین انصافی است و نوازندگی تار، کمانچه و ضبط استودیو را رامین عبدالهی بر عهده دارد.

هم‌چنین ترانه‌سرایی نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» را نسرین خنجری و امیرحسین انصافی، طراحی و ساخت ماسک و عروسک را هانیه زحمتکش و الهه میرزایی و طراحی نور را محمدرضا شاملوفرد بر عهده دارند.

در همین حال، شکیبا خداداده، سوره قدمی، امین روزبهانی، مانی زحمتکش به‌عنوان مدیران صحنه‌ این نمایش همکاری می‌کنند و مونا سربندی، طهمورث ایرانشاهی، رسول قنبری، مرضیه دهقان‌پور و حامد زحمتکش بازیگران و عروسک‌گردانان «مبارک و قالیچه پرنده» هستند.

این نمایش از روز ۳۰ تیر هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ساعت ۱۰ ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۲۰:۳۰ برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پاک لاله تهران اجرا و جایگزین نمایش «کچل کفترباز» می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار