مسعودشکوهی: کنترل آسیب های اجتماعی در دانش آموزان عزم همگانی را در جامعه میطلبد

تهران(پانا) - مدیر کل اداره امور تربیتی ،مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر ودر جمع معاونین پرورشی فرهنگی،روسای ادارات امور تربیتی و مشاوره سراسرکشور به تشریح برنامه های حوزه تحت نظر خود پرداخت.

کد مطلب: ۹۳۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مسعودشکوهی: کنترل آسیب های اجتماعی در دانش آموزان عزم همگانی را در جامعه میطلبد

مسعود شکوهی در سخنانی با اشاره به شرایط امروز کشور ما اظهار داشت:در بزنگاههای اقتصادی،سیاسی و فرهنگی کشور ما آسیب‌ها بیشترو فضای مجازی هم به کمک آمده و هم افزایی ایجاد کرده و کار پیچیده و دشوار است وبرنامه ریزی دچار مخاطره خواهد شد.

او در ادامه افزود: کنترل آسیب‌های اجتماعی در دانش آموزان ما با در نظر گرفتن همه عوامل به تنهایی دست مانیست، لیکن دوره جدیدی در حوزه مشاوره پیش آمده که با توجه به نواقص و کمبود باید خوش بینانه و جامع عمل کرد واین امانت را به آیندگان تحویل دهیم تا وجدان ما هم آرام و رضایت داشته باشیم.

مدیر کل اداره امور تربیتی ،مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش به ارائه عناوین برخی از برنامه‌های حوزه کاری خود پرداخت و سرفلصهای آن را شامل: برنامه‌های اجرایی در حوزه مشاوره، اجرای طرح نظام مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان(نماد)،تجهیز مراکز مشاوره،کانون یاریگران زندگی،جذب نیرو در حوزه مشاوره پرورشی و جشنواره درس تفکر سبک زندگی در اوایل شهریور 98 پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار