محمد روشنی : مجلس دانش آموزی نمادی از حضورسیزده میلیون نفر دانش آموزان ما است

تهران(پانا) - همایش معاونین پرورشی و فرهنگی استانهای کشور با حضور، معاون پرورشی و فرهنگی و مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و قائم مقام سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۳۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد روشنی : مجلس دانش آموزی نمادی از حضورسیزده میلیون نفر دانش آموزان ما است

در این برنامه محمد روشنی قائم مقام سازمان دانش آموزی در سخنانی به تشریح فعالیتهای مجلس دانش آموزی پرداخت و اظهار داشت: مجلس دانش آموزی نمادی از حضور سیزده میلیون نفر دانش آموزان دانست وافزود،ریاست جمهوری نخستین فردی بود که به مجلس دانش آموزی پیام صادر کرد و سند تصویب شده مجلس هم به استانها ارسال شد و اعضای اصلی مجلس هم به عنوان مشاورین جوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب وبا سرپرست وزارت نیزدیدار داشتند.

او در ادامه افزود: با تلاش و کوشش افراد در سازمان دانش آموزی توانستیم حوزه مالی استانها را سر و سامان بدهیم و در این راستا دوره حسابرسی سال 97را انجام دادیم و کلیه مالیاتها از سال نود هم پرداخت شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه آماری از حوزه مرکز کنترل اردوها اذعان داشت: در سال 97هفده هزار نفر اردو را با متوسط هرروز 185 اردو برگزار گردیم و تخلفات اردویی رااز سه دهم درصد به یکدهم درصد کاهش دادیم .

روشنی 64درصد اردوها را درون استانی و سی وشش درصد اردوها را برون استانی ذکر کرد و گفت:شش درصد اردوها را راهیان نور و بقیه دانش آموزی بودند و از افزایش تعداد اردوها دراردیبشت 98 به نسبت سال گذشته خبر داد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی بیان داشت: عقدتفاهمنامه اجرای لباس فرم مدارس،سرویس و نظارت کامل برپایگاه های تغذیه سالم را از وظایف مهم و اصلی سازمان دانش آموزی برشمرد.

او از تنظیم شیوه نامه جدید جذب خبرنگارپانا به عنوان بزرگترین حوزه خبر دانش آموزی در سال تحصیلی جدید گفت و خاطر نشان کرد: در این طرح هرمدرسه یک خبرنگار با رقم آماری 120000نفر در کل کشور دیده شده که به زودی در شورای سیاستگذاری سازمان بررسی و به تصویب خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار