پیام تبریک حجت الاسلام دکتر محمد اعتمادی مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان

هرمزگان(پانا)- حجت الاسلام دکتر محمد اعتمادی مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس طی پیامی به ایشان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۳۰۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک حجت الاسلام دکتر محمد اعتمادی مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، در متن پیام دکتر اعتمادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهیخته ارجمند و استاد گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده، بدیهی است اندیشه های پاک و کردار پسندیده دیر یا زود توسط پروردگار متعال به درختی تنومند تبدیل شده و میوه آن به مردم طعم سلامتی و زندگی خواهد داد.

مسیر رستگاری به دست انسان ها رقم می خورد و هر قومی سرنوشت خودشان را می توانند هم تعیین و هم تغییر دهند.

جادّه پرپیچ و خم دنیا انسان ها را سرگردان می سازد، امّا توکّل بر خداوند به همراه تلاش برای رسیدن به هدف مقدّس، خستگی انسان را به حلاوت پیروزی تبدیل می کند.

اینجانب انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی را به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تبریک و تهنیت عرض نموده ، ژرف اندیشی رهبری فرزانه انقلاب و نگاه جامع معظّم له به حرکت فرهنگی استان امید تازه‌ای داد و اعتماد ولی امر مسلمین به فرزند برومند استان و سرباز مخلص ولایت، روحیّه ای مضاعف به نسل جدید بخشید. قطعا انتصاب جناب ایشان سرآغاز تحولی شگرف درابعاد مختلف و باعث هم افزایی و همگرایی بیشتر نخبگان حوزوی و دانشگاهی خواهدبود.

بر خود لازم می دانم از خدمات و اقدامات ارزنده حضرت آیت الله نعیم آبادی در طول دوران نمایندگی ولیّ فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس قدردانی نمایم.

خداوند سایه با برکت رهبری معظم انقلاب را مستدام بفرماید. ۲7تیرماه١٣٩٨

محمداعتمادی

مدیرسازمان دانش اموزی استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار