برگزاری همایش استانی برنامه تدبیر با حضور معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش

اردبیل (پانا) - همایش استانی برنامه تدبیر با حضور معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در کانون فرهنگی ، تربیتی دخترانه عصمت ناحیه ی یک اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۳۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش استانی برنامه تدبیر با حضور معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش

همایش استانی برنامه تدبیر با حضور معاون آموزش ابتدایی و سرپرست دفتر عشایری وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش و پرورش استان و برگزیدگان استانی برنامه تدبیر از مناطق و نواحی ۱۹ گانه استان درکانون فرهنگی ، تربیتی دخترانه عصمت ناحیه ی یک اردبیل برگزار شد .

در ابتدای این همایش رعنا پرتوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پروش اردبیل با قدردانی از زحمات مدیران و مجریان مدارس هدف برنامه تدبیر ، اظهار داشت : در سال تحصیلی جاری ۴۶۵ مدرسه ابتدایی استان مجری طرح تدبیر بودند که دستاورد های خوبی در مدارس مجری شاهد بودیم .
او بیان کرد: معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در بسیاری از شاخص ها با همکاری مدیران و آموزگاران مدارس در شرایط مطلوبی قرار دارد به طوری که میزان تحت پوشش تحصیلی پیش دبستانی در استان بیش از ۸۰ درصد و ابتدایی نیز بیش از ۹۹ درصد می باشد .

در ادامه این همایش رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت : طرح تدبیر در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است تدوین شده و در مدارس در حال اجرا می باشد .
او با با بیان اولیا دانش آموزی به عنوان شرکای اصلی آموزش و پرورش هستند ، تصریح کرد: اولیای دانش آموزی به مدارس اعتماد کنند و انتظار اولیا از دانش آموزان ابتدایی در حد توانایی آنان باشد.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: سیاست اصلی معاونت ابتدایی آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان ابتدایی است و نیاز است که اولیای دانش آموزی در راستای تحقق این سیاست راهبردی به آموزش و پرورش کمک کنند.

برگزاری کارگاه های آموزشی ، اجرای سرود دانش آموزان دبستان شهید نادر اصغری و تجلیل از برگزیدگان استانی برنامه تدبیر از جمله برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار