معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

حاشیه در همدان جایگاهی ندارد

همدان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار با تأکید بر این که باید فرهنگ را در جامعه ترویج داد، تأثیر یک اثر هنری را بر مخاطبین و افکار عمومی پر رنگ دانست.

کد مطلب: ۹۳۰۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حاشیه در همدان جایگاهی ندارد

مصطفی آزاد بخت با بیان این که فرهنگ ما در دنیا بی نظیر است و همین فرهنگ تا کنون توانسته در مقابل استبداد، استکبار، ارتجاع و صهیونیست ایستادگی کند، گفت: این فرهنگ غنی توسط هنرمندان رواج پیدا کرده و همچنان نیز پابرجاست.
آزادبخت در ادامه گفت: کشور ما با محوریت مقام معظم رهبری، استفاده از فرهنگ جمهوری اسلامی، نقش آفرینی هنرمندان و ایستادگی مردم، توانسته بر دشمن پیروز شود یا آن را وادار به عقب نشینی کند.
او با بیان این که در سال جاری انتخابات مجلس را پیش رو خواهیم داشت، گفت: وزارت کشور و دولت دکتر روحانی مصمم است تا انتخاباتی در کمال آرامش و امنیت و با شرکت حداکثری مردم برگزار شود و در استان نیز، استاندار در تلاش است تا این امر به نحو احسن انجام پذیرد.
آزادبخت در ادامه با بیان این که اصحاب رسانه هنرمندان و فرهنگیان استان همدان در تمام حوزه ها علاوه بر این که به مردم امیدواری می دهند به مسئولین نیز نقدهای سازنده و دلسوزانه دارند، گفت: در این شهر حاشیه جایگاهی ندارد و همه از امام جمعه همدان به عنوان پدر معنوی شهر گرفته تا نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی دست در دست هم داده اند تا در این وضعیت سخت خدمت رسانی به مردم را تسریع بخشند ما نیز قدرشناس همه و به ویژه هنرمندان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ضمن بیان این که فرهنگ ایثار و گذشتی که رزمندگان از خود نشان دادند نشأت گرفته از فرهنگی است که هنرمندان در جامعه به رواج آن پرداختند، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات که ما به عنوان نگهبان یا مسئول شب در اداره هستیم و یا کاری پیش می آید که مجبوریم چند ساعتی را اضافه بمانیم با این که همه جور امکانات رفاهی وجود دارد، تلویزیون هست، غذا برایمان تهیه می کنند ولی همین که نمی توانیم از محل کار خارج شویم به ما سخت می گذرد یادمان نرود آزاده های عزیز کشور با تمام سختی هایی که تحمل کردند موفق شدند از این امتحان سرافراز بیرون آیند مثلاً آقای خجسته (نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی) توانست 10 سال در زندان های مخوف رژیم بعثی ایستادگی کند و من او را شهید زنده می دانم.

او در خصوص سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: ما در مدت مسئولیت آقای علی مرادی نور هیچ گاه احساس نکردیم که او این مسئولیت را موقت پذیرفته است چراکه تمام تلاش خود را در انجام امور محوله به کار گرفت و از لحن کلام او می توان به صداقت و جدیتش پی برد و همه کارشناسان فرهنگی نیز باید همانند ایشان علاوه بر این که ویژگی های اخلاقی همچون متانت، اخلاق دارند با جدیت نیز پیگیر امور باشند.
آزاد بخت با اشاره به این که احمدرضا احسانی روز پنجشنبه مورخ 98/04/27 به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان معرفی شد، افزود: استانداری به عنوان نماینده عالی دولت تمام مدیران کل را در حد اعلا حمایت خواهد کرد و هماهنگی و یکدلی در استان کم نظیر است و همه به دنبال خدمت هستند.

او همچنین از علیرضا درویش نژاد به عنوان یکی از جانبازهای بزرگ دفاع مقدس یاد کرد و از تلاش های او به عنوان مدیرکل سابق ارشاد استان همدان که به علت بیماری نتوانسته بود در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشادحضور پیدا کند، قدردانی و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
آزادبخت یکی از نقاط قوت استان را برگزاری مراسم به بهترین نحو ممکن دانست و علت آن را وجود مجری های توانمندی بیان کرد که مراسم را خوب مدیریت می کنند.

او از سعید ایلخانی به عنوان یکی از این مجریان توانمند یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار