در نامه سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به استاندار فارس انجام شد؛

تقدیر از فعالیت‌های سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس

شیراز(پانا)-سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در پی نامه‌ای به استاندار فارس ،موفقیت شورای پشتیبانی سوادآموزی فارس در کسب رتبه برتر کشوری را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۳۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از فعالیت‌های سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس

در نامه‌ی سید جواد حسینی به عنایت اله رحیمی؛ استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان فارس ذکر شده است:بر اساس ارزیابی سالانه از عملکرد سوادآموزی سراسر کشور ، نتایج این ارزیابی نشان می‌دهد که استان فارس در مجموعه شاخص‌ها و معیارهای استاندار اعلام‌شده ،شایسته کسب رتبه " خیلی خوب و شایسته تقدیر" بوده است.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش ضمن تبریک کسب این موفقیت ، خطاب به استاندار فارس گفته است : کسب این موفقیت نمودی از تدبیر جنابعالی به‌عنوان رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی فارس در بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی نهادها و دستگاه‌های مرتبط، ازجمله ائمه محترم جمعه و جماعات، اعضای معزز شورای پشتیبانی سوادآموزی، فرمانداران فرهیخته ؛ و تأثیرگذاری سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان به‌ویژه مدیرکل و معاونت سوادآموزی است.

حسینی در ادامه افزوده است: به‌منظور توجیه و تقویت سوادآموزی استان، لازم است در اولین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان، دلایل و زمینه‌های موفقیت عملکرد ، مورد تحلیل قرارگرفته و برنامه‌ریزی جامع برای حفظ و ارتقاء رتبه سوادآموزی استان انجام گیرد.

شاپور محمد زاده که در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی فارس شرکت کرده بود، نیز بیان داشت: با انجام ارزیابی‌های مختلف که در کشور صورت گرفته، استان فارس توانست رتبه اول کشور در فعالیت‌های سوادآموزی را کسب کند.

شایان‌ذکر است معاون وزیر و رئیس سازمان سوادآموزی کشور نیز در سفر اخیر خود به فارس ، خبر این موفقیت را اعلام کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار