بهرام فاضلی زاد: باید روی حوزه فرهنگ سرمایه گذاری کنیم

کرمانشاه (پانا) - بهرام فاضلی زاد با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر گفت:فرهنگ زیربنا و مبنای توسعه است و اگر به دنبال رفع مشکلات اجتماعی هستیم باید روی حوزه فرهنگ سرمایه گذاری کنیم.

کد مطلب: ۹۳۰۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بهرام فاضلی زاد: باید روی حوزه فرهنگ سرمایه گذاری کنیم

بهرام فاضلی زاد در آئین معارفه خود در دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر افزود: فرهنگ زیربنا و مبنای توسعه است و اگر به دنبال رفع مشکلات اجتماعی هستیم باید روی حوزه فرهنگ سرمایه گذاری کنیم.
او یادآوری کرد که باید در زمینه تربیت نیروی انسانی تلاش کنیم و در حوزه فرهنگی و هنری دست به تولید آثار ماندگار بزنیم.
او فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر را سخت دانست اما تصریح کرد که پذیرنده و اهل مشورت و استفاده از خرد جمعی اصحاب فرهنگ و هنر هستم و بر این اصل باور دارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه سخنان خود از تعطیلی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه نیز انتقاد کرد و گفت: کرمانشاه سرزمین فرهنگ و هنر است اما متاسفانه فاقد دانشگاه فرهنگ و هنر است.
فاضلی زاد با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در این استان منشا خدمات فراوانی در حوزه تربیت نیروی متخصص این حوزه بود، افزود: متاسفانه این دانشگاه قربانی نگاه کلی در مورد تعطیلی دانشگاه های علمی کاربردی شده و تعطیل شده است.
وی اظهار کرد: باید استان های کمتر برخوردار کشور را با نگاه ویژه تری دید چرا که این استان فاقد دانشگاهی برای تربیت نیروی متخصص است.
وی تعطیلی این دانشگاه را به ضرر استان کرمانشاه دانست و خواستار تجدیدنظر مسئولان ملی در این ارتباط شد.
فاضلی زاد تصریح کرد: اگر چنین دانشگاه هایی در استان های برخوردار کشور تعطیل شود شاید آسیبی به آنها وارد نکند چرا که در کنار آن دانشگاه فرهنگ و هنر دارند اما کرمانشاه فاقد این دانشگاه است.
در این آئین با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «بهرام فاضلی زاد» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرقبلی قدردانی شد.
بهرام فاضلی‌زاد از مدیران فرهنگی استان است که سابقه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و ریاست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه را در کارنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار