مشاور وزیر آموزش و پرورش: اجازه اجرایی شدن سند 2030 را نمی دهیم

در قانون ششم توسعه کشور هیچ برنامه مغایری با سند تحول بنیادین نباید اجرایی شود

تبریز (پانا) - مشاور و جانشین وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین گفت: ما در آموزش و پرورش سند۲۰۳۰را نه تنها قبول نداریم بلکه اجازه اجرایی شدن چنین سندی را نمی دهیم.

کد مطلب: ۹۳۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مشاور وزیر آموزش و پرورش: اجازه اجرایی شدن سند 2030 را نمی دهیم

رضا مددی در در گردهمایی روسا و مدیران آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سالن اجلاس باشگاه فرهنگیان بیان کرد: راه پیشرفت و توسعه کشور از آموزش و پرورش می گذرد و خط مقدم آموزش و پرورش نیز، مدرسه که محل تولید علم و دانش است، می باشد.

وی افزود: دانش، عامل اساسی پیشرفت کشور بوده و سند تحول بنیادین در صورت اجرا عامل پیشرفت آموزش و پرورش است.

مشاور و جانشین وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین با بیان این که برای اداره آموزش و پرورش به نسحه واحدی نیاز داریم که این نسخه همان، سند تحول بنیادین است، گفت: در قانون ششم توسعه کشور هیچ برنامه مغایری نباید با سند تحول بنیادین اجرایی شود.

مددی با بیان این که سند تحول بنیادین نقشه راه بوده و از اعمال سلیقه ای جلوگیری می کند، تصریح کرد: سند تحول بنیادین قانون اساسی آموزش و پرورش و نسخه ای برای تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی مدرسه محوری را به عنوان اساسی ترین رکن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: مدرسه خوب مدرسه ای است که دانش آموزان در آنجا شجاع، مسئولیت پذیر به بار بیایند و آزادی فکر و بیان داشته باشند.

مشاور و جانشین وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش سند۲۰۳۰را نه تنها قبول نداریم بلکه اجازه اجرایی شدن چنین سندی را نمی دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار