علیرضا کاظمی: نگاه سرپرست وزارت آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت به معنای واقعی تربیتی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نگاه سیدجواد حسینی به تعلیم و تربیت را به معنای واقعی تربیتی دانست و تاکید کرد زمانی که هیچ کس مبادی سند را مطرح نکرد با او کارگاه آموزشی سند را برای شورای معاونان در خراسان رضوی برگزار می کردیم.

کد مطلب: ۹۲۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: نگاه سرپرست وزارت آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت به معنای واقعی تربیتی است

علیرضا کاظمی در دوره آموزشی توجیهی طرح ملی نماد در اردوگاه شهید باهنر خطاب به سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: به شما تبریک نمی‌گویم به آموزش و پرورش و همکارانم در این وزارتخانه تبریک می‌گویم زیرا این یک افتخار و فرصت است که یک شخصیت فرزانه، دانشمند اهل عمل و فرهیخته با کوله باری از تجربیات ارزشمند در حوزه های مختلف مدیریت و سکاندار این وزارت خانه را برعهده گرفته است.

او ادامه داد: واقعا کار سختی است در این شرایط آموزش و پرورش را قبول کنیم به شجاعت او باید تحسین گفت. دکتر حسینی دوران طلایی را در مدیریت آموزش و پرورش در خراسان رضوی و فرمانداری در تعلیم و تربیت را طی کرده است و از چهره های فاخر دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نگاه دکتر حسینی به تعلیم و تربیت به معنای واقعی تربیتی است زمانی که هیچ کس مبادی سند را مطرح نکرد با او کارگاه آموزشی سند را برای شورای معاونان در خراسان رضوی برگزار می کردیم.

کاظمی دکتر حسینی را رزمنده دیروز دانست که سال ها در بخش های مختلف کشور فداکاری کرده است.

او در ادامه گفت: دکتر حسینی شخصیت و مدیری الگو و نمونه در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

او گفت: در تعلیم و تربیت امروز این فضا رونقی نداشت آمدن دکتر حسینی به فضای حاضر با ترویج ایثار و شهادت رونق بخشید و آموزش و پرورش خراسان رضوی دستگاه برتر در بین تمام دستگاه های کشور شناخته شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حسینی ده ها طرح خلاقانه و نوآورانه در خراسان رضوی ارایه داد که می تواند الگوهای خوب و موفق باشد همچنین شجاعت و توانایی او در حل مسایل آموزش و پرورش در تعاملات با بخش های مختلف ستودنی است.

او دکتر حسینی را یک صاحب نظر و استاد تمام در مسایل اجتماعی دانست و افزود: حضور دکتر حسینی برای حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی یک فرصت استثنایی را فراهم می کند. این موضوع برای آموزش و پرورش افتخارافرین است.

کاظمی گفت: امیدواریم هرچه سریعتر با انتخاب او به عنوان وزیر آموزش و پرورش مسیر تعالی و رشد خود را با سرعت بیشتری طی کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: این جمع تمام تیم آموزش و پرورش کشور برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند ما ده ها طرح را در حوزه های مختلف داریم.

او افزود: یکی از بهترین اقدامات ما غربالگری روانی و اجتماعی دانش آموزان بود که در خراسان دنبال می شد و منجر به تهیه نیم رخ ۳ میلیون دانش آموز متوسطه اول شد. طرح نماد نیز محوری ترین طرح آموزش و پرورش است در این باره ۲۱ طرح را آماده کردیم که رونمایی می شود.

کاظمی گفت: کانون یاریگران زندگی را تشکیل دادیم که مجموعه تشکل های دانش آموزی است امیدواریم با هم افزایی در شرایط جدید آموزش و پرورش با شتاب بیشتری در بحث مواجه در برابر آسیب های اجتماعی و توانایی در برابر آن گام برداریم که به شدت نیازمند ایده و حمایت شما هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان نیز گفت: اولویت اول دکتر حسینی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ قرآن نماز و عترت و تحقق سند تحول بنیادین در خراسان رضوی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار