مراسم بزرگداشت زیارت زائر در تایباد برگزار شد

تایباد (پانا) - زیارت زائر، مراسم بزرگداشت زائر عارف امام رضا (ع)، شیخ زین الدین ابوبکر تایبادی در مجموعه مسجد و مزار این عارف نامی روز گذشته در تایباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت زیارت زائر در تایباد برگزار شد

رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان تایباد در حاشیه مراسم زیارت زائر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: زیارت زائر، مراسم بزرگداشت زائر عارف امام‌رضا (ع) می باشد که حدود شش سال است به مناسبت دهه کرامت در مزار ایشان با حضور هنرمندان برگزار می شود.

حمزه آزاد هدف از این برنامه را تقویت وحدت، حول محور اهل بیت (ع) و بزرگان دین برشمرد و در خصوص مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی گفت: بر اساس آنچه در مقامات ایشان آمده است، حضرت مولانا سه مرتبه پیاده سفری به مشهد مقدس رضوی و زیارت حرم‌ امام رضا (ع) داشته اند.

وی افزود: مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی (ره) شخصیت مورد علاقه همه مردم تایباد است و از علمای عارف و بزرگ این شهرستان می باشد. مولانا یک شخصیت خاص، اهل کار و ظلم‌ستیز، حامی مظلومین و مستضعفین بود.

وی بیان کرد: شیعه و اهل سنت ارادت خاصی به این شخصیت بزرگ دارند و امیدواریم در آینده برنامه های باشکوه تری در گرامیداشت این شخصیت بزرگ شهرستان داشته باشیم.

گفتنی است که این مراسم با همکاری کانون بسیج هنرمندان، اداره اوقاف و امور خیریه، موسسه داستانی میعاد و انجمن شعر مولانا برگزار گردید.

تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار