جشنواره استانی مهارت های تشکیلاتی در آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا)- جشنواره استانی مهارت های تشکیلاتی در آذربایجان غربی با انتخاب تیم های برتر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۲۹۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره استانی مهارت های تشکیلاتی در آذربایجان غربی برگزار شد

اردوی تشکیلات پیشتازان پسر و دختر آذربایجان غربی در قالب جشنواره استانی مهارت های تشکیلاتی با حضور تیم های منتخب شهرستانی استان در محل اردوگاه معلم ارومیه برگزار شد.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در رابطه با این اردو گفت: همه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مجموعه سازمان دانش آموزی در اردوی های مهارتی این تشکیلات خود را نشان می دهند که امسال اردوی تشکیلاتی اعضای پیشتازان به صورت جشنواره ای و علمی- مسابقه ای برگزار شد وکیفیت اردو به مراتب بیشتر از سال های پیش بود.

حسین عباس زاده در این رابطه ادامه داد: دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان از لحاظ استعدادهای اجتماعی از سایر دانش آموزان برتر و سرتر هستند و پرورش این استعداد و البته تقویت منش های مسئولیت پذیری، زندگی گروهی، زندگی در شرایط سخت، مشارکت پذیری و احترام به بزرگتر از اهداف اردوهای مهارتی سازمان دانش آموزی به حساب می آیند.

وی با اشاره به نحوه گزینش دانش آموزان برای حضور در این اردو گفت: تیم های منتخب جشنواره های شهرستانی در این اردو حضور داشتند که 112 نفر دانش آموز و مربی پیشتاز دختر و 104 نفر دانش آموز و مربی پیشتاز پسر در مهارت های مختلف مورد سنجش قرار گرفتند و در نهایت 3 تیم از پیشتازان دختر و 3 تیم از پیشتازان پسر به عنوان تیم های منتخب آذرابیجان غربی در اردوی ملی که مرداد کاه برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

به گفته عباس زاده تیم های نقده، سیلوانا و شاهیندژ از پیشتازان پسر و تیم های خوی، کشاورز و سیلوانا از پیشتازان دختر در قالب گروه آذربایجان غربی به اردوی ملی عازم و در اردوگاه باهنر تهران حضور خواهند داشت.

وی گفت: برنامه های جانبی هم در قالب جنگ شادی، مسابقه مجری گری و فن بیان نیز در طی روزهای برگزاری اردو برگزار شد که با شور و هیجان بسیار همراه بود.

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز از نحوه برگزاری اردو بازدید به عمل آورد و نکاتی را در رابطه با اهمیت این اردوها و آموزش مهارت های اردویی و زندگی به دانش آموزان متذکر شد .

عباس زاده همچنین در آیین اختتامیه این جشنواره به حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به واژه تربیت اشاره و تأکید فراوانی دارد و مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز برای تحقق این مهم همواره حمایت های ویژه ای را از برنامه های پرورشی و به خصوص سازمان دانش آموزی داشته که در این راستا از وی تشکر و قدردانی می کنیم.

اردوی ملی پیشتازان پسر از 9 الی 13 مرداد و پیشتازن دختر 16 الی 20 مرداد ماه در محل اردوگاه ملی شههید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار