تکذیب حضور دائمی خبرنگار بی‌بی‌سی در ایران: توافقی در کار نیست

تهران (پانا) - معاونت مطبوعاتی ارشاد خبر توافق شبکه جهانی بی‌بی‌سی و ایران درباره فعالیت کار خبرنگار این شبکه در کشورمان را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب حضور دائمی خبرنگار بی‌بی‌سی در ایران: توافقی در کار نیست

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حدادی، مدیر روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر توافق شبکه جهانی بی‌بی‌سی و مسئولان کشورمان برای فعالیت خبرنگار این شبکه در ایران گفت: «چنین موضوعی صحت ندارد؛ این فقط در حد یک توئیت بود که طی آن بی‌بی‌سی اعلام کرده خبرنگار ما در ایران است.»

او افزود: «خبرنگار آن‌ها همانند دیگر خبرنگارانی که به کشور ما می‌آیند و گزارش تهیه می‌کنند، به مدت چند روز در ایران بود. اما اینکه در ایران مستقر شود و کار کند، صحت ندارد و حدود ده روز پیش از کشور خارج شد.»

به گزارش پانا، روزنامه آمریکایی هافینگتن‌پست مدعی شده به ایمیلی دست یافته است که نشان می‌دهد، شبکه جهانی بی‌بی‌سی با شرط ایران برای اعزام یک خبرنگار به تهران موافقت کرده است.

این روزنامه مدعی شده است که این توافق بین بی‌بی‌سی و دولت ایران صورت گرفته است و طبق آن، بی‌بی‌سی در ازای بخش نکردن گزارش‌های خبرنگار اعزامی به ایران در شبکه بی‌بی‌سی فارسی توانسته است موافقت مقامات ایران را برای فعالیت یکی از خبرنگاران خود در این کشور کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار