برگزیدگان پرسش مهر نوزدهم مازندران تجلیل می شوند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری از تجلیل از برگزیدگان استانی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان پرسش مهر نوزدهم  مازندران تجلیل می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، در سالن اجلاس تهران برگزار شد، از تجلیل چهار فرهنگی و دو دانش آموز برگزیده و برتر استان مازندران در پرسش مهر خبر داد.

عسکری نیکزاد در حاشیه این کنگره گفت: مهمترین هدف در طرح سوال پرسش مهر، آماده‌سازی ذهن دانش‌آموزان نسبت به تحولات مهم کشور و کمک به بالابردن سطح فکری آنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ادامه تصریح کرد: نوزدهمین دوره پرسش مهر با تأکید بر یکی از این مسائل مهم و اساسی جامعه در روز اول مهر با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد. دکتر روحانی از دانش‌آموزان پرسیدند: در سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و چه انتظاراتی دارید؟ دانش‌آموزان باید پاسخ می دادند که چه کسی و کدام معلم در زمینه مهارت‌آموزی به آنان کمک کرده است و کدام مهارت برای آینده آنان مفید است.

نیکزاد اضافه کرد: در نوزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری چهار فرهنگی به ترتیب علی امیرپور از آمل، علیرضا دهرویه از سوادکوه شمالی، محمد مقیم پور بیژنی از بابل و سید حسین جعفرنژاد و دو دانش‌آموز به ترتیب امیرحسین خانلرزاده و علی نبی زاده هر دو از بابل به عنوان نفرات برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

۲میلیون و ۲۲۱هزار و۷۳۹اثر به دبیرخانه فرستاده شد و در بخش فرهنگی ۳۸۰هزار اثر، بخش هنری یک‌میلیون و ۸۴۱اثر از سوی دانش‌آموزان و معلمان ارسال‌شده است که پس از داوری در سطح منطقه و استانی ۲۵۱اثر بر اساس سهمیه ابلاغی انتخاب شدند که امروز از آنان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار