رضوان حکیم زاده: برنامه های دوره ابتدایی براساس سندتحول بنیادین تدوین و اجرایی می شود

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه های دوره ابتدایی براساس سندتحول بنیادین تدوین واجرایی می شود.

کد مطلب: ۹۲۹۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رضوان حکیم زاده: برنامه های دوره ابتدایی براساس سندتحول بنیادین تدوین و اجرایی می شود

رضوان حکیم زاده در بدو ورود به فرودگاه اردبیل درگفت وگو با خبرنگار پانا اظهارکرد: هدف اصلی از سفر به استان اردبیل تشکر و قدردانی از زحمات آموزگاران، مدیران، معاونین مدارس و مسئولان آموزش و پرورش استان است که در این استان دست آوردهای خوبی در سایه زحمات مدیر کل و سایر همکاران در معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش و مدارس ابتدایی داشتیم و هدف دوم دریافت بازخورد از عملکرد معاونت آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان می باشد که وضعیت آموزش ابتدایی استان را مورد بررسی قرارداده و در صورت نیاز شرایط موجود را بهبود خواهیم بخشید.

او افزود: سیاست معاونت آموزش ابتدایی براساس مسیری است که سند تحول بنیادین آموزش ورورش در حوزه آموزش ابتدایی ترسیم کرده است و برنامه های آموزش ابتدایی نیز براساس سند تحول بنیادین تدوین و اجرایی می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اصلاح ارزشیابی کیفی، توصیفی در دوره ابتدایی جزو برنامه های اصلی وزارت در سال تحصیلی جدید خواهد بود که این طرح به موافقت و امضای سرپرست وزارت آموزش وپرورش نیز رسیده است تا بتوانیم چالشهای موجود در حوزه ارزشیابی دوره ابتدایی را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار