در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی:

تقدیر از سردار معروفی بابت مساعدت در بازگشایی مدارس سیل زده

گرگان(پانا) - در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی، مدیر کل آموزش وپرورش استان گلستان از سردار معروفی بابت مساعدت در بازگشایی مدارس سیل زده تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از سردار معروفی بابت مساعدت در بازگشایی مدارس سیل زده

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان گلستان گفت: در جریان سیل اخیر به ۳۲۴ مدرسه گلستان از نظر امکانات، تجهیزات و تاسیسات خسارت جدی وارد شد و ۲۴ مدرسه نیز به طور کامل تخریب شدند که در پی آن دانش آموزان زیادی به مشکل برخوردند.

وی افزود: گل و لایی که سطح مدارس را فرا گرفته بود آموزش و پرورش را شدیداً دچار مشکل کرده بود که این معضل با همت گروه های جهادی سپاه پاسداران و سایر دستگاه‌ها بر طرف شد به طوری که بعد از تعطیلات نوروزی، مدارس گلستان با حضور معاونین وزیر محترم آموزش و پرورش بازگشایی شد و هیچ خللی نیز در روند آموزشی دانش‌آموزان وارد نشد و این در حالی است که دیگر استان‌های سیل‌زده امکان بازگشایی مدارس را در آن زمان نداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: سپاه پاسداران در بخش ساخت و ساز مدارس و نیز اسکان سیل زدگان تلاش های زیادی کرده است که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر شود.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که جهاد مقدس همان دفاع مقدس بوده و تعلیم و تربیت یک اصل انکار ناپذیر است، گفت: در جریان سیل، سپاه به دنبال احیای زندگی مردم بود که خیلی زود به این نتیجه رسید که احیای زندگی مردم میسر نمی شود مگر با احیا و بازگشایی مدارس، از این رو همه همت خود را به کار بست تا مدارس به شکلی مطلوب و در اولین فرصت بازگشایی شود.

شایان ذکر است، در پایان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اهدای تندیس از فرمانده سپاه نینوا گلستان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار