اعتراض هواداران استقلال ادامه دارد: فتحی باید برود

تهران (پانا) – هواداران استقلال یک بار دیگر مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند، آنها از عملکرد تیم مدیریتی باشگاه رضایت ندارند و و خواستار جدایی امیرحسین فتحی هستند.

کد مطلب: ۹۲۹۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض هواداران استقلال ادامه دارد: فتحی باید برود

عملکرد امیر حسین فتحی مدیر عامل استقلال در فصل نقل و انتقالات به شکلی بوده است که تا به امروز 16 بازیکن به صورت قطعی از استقلال جدا شده‌اند و در مقابل تنها شش خرید برای استقلال انجام شده است. این روند صدای اعتراض هواداران استقلال را بلند کرده است و آنها مدیر عامل تیمشان را مقصر این وضع می‌دانند.

وضع نقل و انتقالات در استقلال باعث شده است تا برای دومین روز در هفته جاری تعدادی از هواداران این تیم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کنند و شعارهایی در انتقاد از امیرحسین فتحی داده شود؛ شعارهایی که در نهایت به یک موضوع ختم می‌شود: آنها خواهان رفتن امیر حسین فتحی از مجموعه مدیریتی استقلال هستند.

تعداد زیاد خروجی‌های باشگاه استقلال و ماندگار نشدن ستاره‌هایی مانند آیاندا پاتوسی در این تیم یکی از محورهای اصلی انتقادات از امیر حسین فتحی است. هواداران استقلال معتقدند مدیرعامل تیمشان علاوه بر اینکه نتوانسته است بازیکنان خوب تیم را حفظ کند، در خرید کردن هم ناکام بوده و تاکنون بازیکن بزرگی را برای فصل جدید جذب نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار