برگزاری آیین افتتاحیه اردوی استانی دختران پیشتاز فارس

شیراز(پانا)_ رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس فضای اردوی پیشتازان را راهی برای کسب تجربه بیشتر خواند و گفت : حضور شما در این اردوها و به دور از خانواده باعث می شود زندگی در شرایط سخت را فراگیرید ,زندگی گروهی را تجربه کنید و طعم استقلال را بچشید.

کد مطلب: ۹۲۹۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین افتتاحیه اردوی استانی دختران پیشتاز فارس

محسن کلاری در آیین افتتاحیه اردوی استانی دختران پیشتاز فارس با اشاره به 12 منش پیشتازان افزود : با شرکت در این اردوها منش‌هایی چون نظم و انضباط، فرمانبرداری،فرمانبری، کمک به دیگران، دیانت و معنویت، مشارکت پذیری و.. را می آموزید و در طول اردو باید به آنها عمل کنید تا با عمل به آن‌ها این آموزه‌ها در رفتار و کردار شما نمود عینی بیابند.

او ادامه داد: عمر اردو بسیار کوتاه است و به سرعت زمان به اتمام می‌رسد پس باید در این فرصت آموزه‌های خود را توسعه دهید و قدر آموزش های مربیان و تک تک لحظات خود را بدانید.

وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت نهفته در هر فرد گفت : شما باید نقاط قوت یکدیگر را از هم بیاموزید. و در انتها با تغییر های مثبت به خانه‌های خود بازگردید.

او اضافه کرد : شور و اشتیاق دانش‌آموزان پیشتاز همواره قابل تحسین بوده و هست و باعث می شود در اینده جامعه ای پویا و شاد را داشته باشیم.

کلاری تصریح کرد : از آنجایی که شما برگزیدگان دانش آموزان پیشتاز کل استان و نمایندگان دوستانتان هستید در نهایت انتظار می‌رود در کنار مربی‌های منطقه‌تان به عنوان یاور مربی فعالیت کنید و آموزه‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به کسب مقام دوم دانش آموزان پیشتاز دختر در اردوی کشوری سال گذشته عنوان کرد : با توجه به اینکه مرحله بعدی اردوی پیشتاز در سطح کشور برگزار می‌شود شما باید با به نمایش قرار دادن توانمندی‌های خود‌ افتخارآفرینی کنید و در سطح کشور بدرخشید.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار