مراسم اختتامیه نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری آغاز شد

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری از صبح امروز در سالن اجلاس سران آغاز شد.

کد مطلب: ۹۲۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری آغاز شد

مراسم اختتامیه نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌‌جمهوری، سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش در سالن اجلاس آغاز شده است.

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جاری در مهر 1397 حسن روحانی، رئیس‌جمهوری پرسش مهر 19 را این‌گونه در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان مطرح کرد که «سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این‌زمینه‌ دارید؟ دانش‌آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آن‌ها در زمینه مهارت‌آموزی کمک کرد و به‌نظر آن‌ها کدام مهارت‌ها بیشتر برای آینده زندگی آن‌ها مفید بوده و به‌کار می‌آید و مهم است؟»

حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مسابقات پرسش مهر 19 شرکت کردند. شرکت‌کنندگان در رشته‌های هنرهای نمایشی 39 هزار و 975 نفر، در هنرهای آوایی یک میلیون و 132 هزار و 167 نفر، در هنرهای تجسمی ۶۶۹ هزار و ۵۶۲ نفر، در رسانه و فضای‌مجازی ۴۶ هزار و 738 و در حوزه ادبی و پژوهشی ۳۳۳ هزار و 297 نفر بودند. از این تعداد ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده این دوره از کنگره شدند و امروز از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار