هم اندیشی خیرین مدرسه ساز برای ارتقای امر خیر درتهران

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با نمایندگان خیرین مدرسه ساز  در دفاتر نمایندگی مناطق شهر تهران به منظور پیشبرد اهداف نمایندگی ها در جذب خیرین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی خیرین مدرسه ساز برای ارتقای امر خیر درتهران

در این نشست علیرضا راهپیما، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در امورخیرین، با ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در حوزه خیرین مدرسه ساز دلیل برگزاری این نشست را احصا مسایل و دغدغه های پیشروی خیرین برای فعالیت در مناطق برشمرد و گفت: در این دورهمی سعی داریم بانگاه کاربردی و به حل مسایل موجود در دفاتر نمایندگی های خیرین مدرسه ساز بپردازیم.

عبدالرضا فولاد، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این هم اندیشی گفت: در این مدت رغم فعالیت دفاتر، خروجی کارآنچه انتظار می‌رفت، نیست. از این جهت دور هم جمع شده ایم تا مشکلات را بشناسیم و آنها را برطرف کنیم.
وی افزود: اگر هنوز دفاتر جایگاه خود را در بین خیرین پیدا نکرده اند باید دلایل بررسی شود تا بتوانیم همه مناطق را پایه کار خیر مدرسه سازی در شهر تهران بیاوریم. ناگفته نماند مناطق زیادی داریم که در این مدت فعالیت های خوبی داشته اند و اقدامات خوبی انجام داده اند.
در انتهای جلسه هر کدام از خیرین حاضر در جلسه پیرامون مشکلات و دغدغه های شان سخن گفتند و از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه، انتخاب نماینده تمام وقت در دفاتر نمایندگی مناطق بود که با حوزه خیریه آشنا باشد و بتواند با خیرین ارتباط خوبی برقرار کند تا هدف خوب مدرسه سازی به ثمر بنشیند.
این جلسات هم اندیشی به مدت دو روز و با حضور اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در قالب گروه های 10 نفره برگزار می شود که ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار