اردوی پیشتازان اثری پایدار در تربیت دانش آموز دارد

شیراز(پانا)-معاون آموزشی و اجرایی اردوی پیشتازان، با اشاره به اینکه اردوی پیشتازان به تقویت روحیه و رفتار دانش آموزان می‌پردازد گفت:اردوی پیشتازان اثری پایدار در تربیت اجتماعی و رشد شخصیتی دانش آموز به جای می‌گذارد.

کد مطلب: ۹۲۹۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوی پیشتازان اثری پایدار در تربیت  دانش آموز دارد

عطا الله دهقانی در حاشیه برگزاری اردوی استانی پسران پیشتاز در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه پس از شرکت در این اردو،پیشتازان به توانمندی و خود باوری کامل می رسند گفت: به طور مثال اگر یک دانش آموز بیاموزد که محیط زیست را کثیف نکند یک پیشتاز است.

به گفته ی او رفتار و مهارتهای دانش آموزان پیشتاز در قبل و بعد از اردو زمین تا آسمان فرق می کند که این،خود نشان دهنده ی خاصیت اردو است.

ارزیاب اردوی پیشتازان نیز در خصوص ارزیابی دانش آموزان برای شرکت در اردوی ملی پیشتازان بیان داشت: دانش آموزان برتر شهرستان ها که به این اردو اعزام شدند طی آزمون ها و سنجش های داوران برای شرکت در اردوی ملی انتخاب می شوند.

اکبر ابراهیمی ملاک دانش آموزان را برای اعزام آنها به اردوی ملی پیشتازان در مسئولیت پذیری،همدلی،همیاری،قانون مداری و نظم‌پذیری دانست و تصریح کرد:بیشتر پیشتازان که از سوی شهرستان ها به این اردو اعزام شدند تمام مهارت هایی که در یک پیشتاز دیده می شود را فرا گرفته اند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه سهمیه استان فارس برای اعزام پیشتازان برتر به اردوی ملی 21 دانش آموز پیشتاز می باشد اضافه کرد:انتظار می رود پیشتازان استان فارس در اردوی ملی امسال مقام اول را کسب کنند.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار