فولادوند: نقاط ضعف طرح سنجش باید تا سال آتی برطرف شود

تهران (پانا) – نشست عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، شهناز کریمی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و حسن محمدی، معاون تربیت بدنی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران حول محور گزارش بازدید از طرح سنجش نوآموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: نقاط ضعف طرح سنجش باید تا سال آتی برطرف شود

عبدالرضا فولادوند با بیان این که همکاری و همدلی راهی برای مقابله با کمبودها در حوزه ی طرح سنجش است، گفت: طرح سنجش با کمک اداره آموزش و پرورش استثنایی و معاونت های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران شکل گرفته و تا امروز نتیجه ی مطلوبی داشته است. ما توانستیم یک چهارم دانش آموزانی که باید در طرح سنجش شرکت کردند را در طول 17 روز پذیرش کنیم و این موفقیت بزرگی برای ما است.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از تلاش های وزارت بهداشت در یاری رساندن وزارت آموزش و پرورش در طرح سنجش گفت: وزارت بهداشت علاوه بر این کار بسیار مهم، طرح های دیگری نظیر طرح وسیع کنترل فشار خون را با ده ها هزار پایگاه در سطح کشور دارند که این کاری است جهادی و قابل تقدیر فراوان است.


وی افزود: ما باید تمام نقاط ضعفی که داریم را شناسایی کنیم تا سال آتی مشکلات رفع شوند و کسانی که سال آینده شرکت می کنند این مشکلات وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار