شماره پیراهن خریدهای جدید استقلال مشخص شد

(پانا) – خریدهای فصل جدید استقلال تهران شماره پیراهن خود را در برای حضور در لیگ برتر نوزدهم انتخاب کردند.

کد مطلب: ۹۲۹۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شماره پیراهن خریدهای جدید استقلال مشخص شد

استقلال که به علت جابجایی‌های زیادش در این فصل تبدیل به یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ برتر شده است، این روزها در ترکیه اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را سپری می‌کند تا آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر شود.

در جریان اردوی ترکیه، 4 بازیکن استقلال شماره پیراهن خود را انتخاب کردند که بر این اساس شیخ دیاباته به پیراهن شماره 7 استقلال رسید که محبوب‌ترین شماره برای هواداران این تیم طی دو دهه اخیر به علت استفاده فرهاد مجیدی از این شماره بوده اما طی چند فصل اخیر این شماره برای استقلالی‌ها چندان خاطره‌ساز نبوده است.

سیاوش یزدانی مدافع استقلال هم به پیراهن شماره 4 رسیده که پیش از این در اختیار روزبه چشمی بوده و البته در تاریخ استقلال با بازیکن‌هایی مانند محمد خرمگاه و رضا حسن‌زاده شناخته شده است. میلاد باقری دیگر خرید استقلال است که شماره 14 را انتخاب کرده که فصل گذشته بر تن فرشید باقری بوده است.

اما تکلیف شماره 10 استقلال هم مشخص شده و این شماره که فصل گذشته به روح الله باقری رسیده بود، این فصل در اختیار محمد بلبلی همشهری روح الله باقری قرار گرفته است. یکی از مشهورترین شماره ده‌های باشگاه استقلال علیرضا منصوریان بود که دو فصل پیش از سرمربیگری استقلال برکنار شد.

علی دشتی هم قرار است در این فصل با شماره 28 وارد زمین شود و شماره 88 هم به مسعود ریگی رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار