دیدار مربیان وسرپرستان تیم های ورزشی دانش آموزی اعزامی به مسابقات کشوری با مدیر آموزش پرورش دشستان

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: درخشش و مدال های خوش رنگ دانش آموزان و فرهنگیان دشتستان در مسابقات کشوری در ویترین افتخارات آموزش و پرورش استان ثبت شده است.

کد مطلب: ۹۲۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مربیان وسرپرستان تیم های ورزشی دانش آموزی اعزامی به مسابقات کشوری با مدیر آموزش پرورش دشستان

سیدحسن لواسانی فرد در دیدار با مربیان و سرپرستان تیم های ورزش دانش آموزی دشتستان اعزامی به مسابقات کشوری اظهار داشت: افتخارات آموزش و پرورش دشتستان در عرصه های ملی سبب غرور کل استان شده است وامیدواریم که نتایجی درخشان سال گذشته در رشته های مختلف ورزشی امسال نیز تکرار شود.

وی با اشاره به این مطلب که درخشش و مدال های دانش آموزان دشتستان ثبت شده در ویترین افتخارات آموزش و پرورش استان است گفت: سال گذشته شاهد درخشش و کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتسال دبیرستان چمران برازجان در مسابقات کشوری بودیم که کسب این مدال ارزشمند سبب خوشحالی در کل استان شد و افتخاری دیگر در سطح ملی برای استان بوشهر رقم زد.

مدیرآموزش و پرورش دشتستان تصریح کرد: هدف از حضور در مسابقات کشوری صرف دریافت مدال و جایزه نیست بلکه تلاش وپشتکار دانش آموزان و مربیان که سعی بر ارائه بهترین عملکرد خود دارند مهم وقابل ستایش است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشستان نیز در این نشست گفت: بی شک پشتکار و جدیت شما مربیان و سرپرستان باعث شده است که تیم های دشتستان به عنوان نماینده شایسته استان در سطح کشور باشند.

حبیب الله بوستانی اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به این مسابقات با رعایت کامل اصول و قوانین اردویی انجام میشود و امیدواریم ضمن افزایش روحیه نشاط در بین دانش آموزان سبب افتخار افرین مجدد آنها برای استان و دشستان شود.

کارشناس مسئول تربیت بدنی مدارس دشتستان نیز در این جلسه بیان داشت: تمام تلاشمان این بوده که بایک برنامه ریزی منظم ورزش دانش آموزی دشتستان را در سطح کشور واستان مطرح کنیم.

مهدی بهبهانی افزود: سال 97و96 سال های درخشان برای ورزش مدارس وآموزشگاه های دشتستان در مسابقات ورزشی مختلف بوده است.

وی گفت: باتوجه به کمبودهای مالی و هزینه ی بالای برگزاری مسابقات ورزشی امسال سی و هشتمین الپیاد ورزشی دانش آموزی در سطح کشور فقط در 20رشته ودر سطح استان در رشته 16ورزشی برگزارشد.

بهبهانی ادامه داد: تیم دانش آموزی هندبال دبیرستان شاهد محمد رسوالله، والیبال دبیرستان دخترانه رضوان وتنیس روی میز دبیرستان طالقانی به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات کشوری به میزبانی شهرهای اصفهان وسمنان شرکت میکنند.

کارشناس مسئول تربیت بدنی مدارس آموزش و پرورش دشتستان در پایان یاد آورشد: به غیر از درخشش دانش آموزان در مسابقات کشوری واستانی دبیران و مربیان ورزش مدارس نیز در سال تحصیلی 98و97 عملکردچشم گیری در کشور داشته وافتخارات بسیاری کسب نموده اند.

وی گفت: تیم علمی - متخصصی 11نفره استان بوشهر باحضور 6همکار فرهنگی از دشتستان در مسابقات کشوری حضور دارد وهمچنین عنوان خلاق ترین مربی ورزش کشور متعلق به خانم رجبی از مربیان ورزش مدارس دشتستان است.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه مربیان وسرپرستان تیم های اعزامی به ارائه دیدگاه ونظرات خود در خصوص حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات ارائه کردند.

تیم والیبال دبیرستان رضوان به مربی گری خانم زارع - تیم هندبال دبیرستان شاهد محمد رسوالله به مربی گری عادل افراسیابی وتیم تنیس روی میز دبیرستان طالقانی به مربی گری حسن عباسی در این دوره از مسابقات کشوری به نمایندگی از استان بوشهر حضور خواهند داشت.

خبرنگار:مهتاب بوستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار