انجام توافقات اولیه جهت انتقال فعالیتهای ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - فرماندارشهرستان اسلامشهرگفت : حضور باشگاه سایپادر اسلامشهر باعث می شود تا زمینه لازم جهت شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان اسلامشهر و شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال فراهم شود.

کد مطلب: ۹۲۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انجام توافقات اولیه جهت انتقال فعالیتهای ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به شهرستان اسلامشهر

در این نشست که احمد مددی، معاون ورزش باشگاه سایپا و قدیر آرمیان، رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر نیز حضور داشتند، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: انتقال فعالیت های ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برای جامعه ورزشی شهرستان اسلامشهر دارای برکات فراوانی خواهد بود.
او در ادامه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل کم نظیر اسلامشهر در حوزه ورزش گفت: حضور ۹ ورزشکار اسلامشهری درکاروان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی جاکارتا و کسب شش مدال رنگارنگ در رشته‌های مختلف توسط این ورزشکاران، بیانگر توانمندی بالای ورزش اسلامشهر است.
رئیس شورای ورزش و جوانان اسلامشهر همچنین به علاقمندی نوجوانان و جوانان این شهرستان به رشته ورزشی فوتبال اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۵ بازیکن اسلامشهری در تیم‌های مختلف در لیگ برتر فوتبال و لیگ آزادگان مشغول بازی هستند و شصت مدرسه فوتبال نیز در اسلامشهر دایر است.
او با بیان اینکه فوتبالیست‌های اسلامشهری می توانند در رده‌های سنی مختلف به تیم فوتبال سایپا کمک کنند، ادامه داد: مجموعه ورزشی ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر نیز بخوبی می تواند از مسابقات تیم فوتبال سایپا در بازیهای لیگ برتر میزبانی کند.
مرسلپور اذعان داشت: مجموعه شهرستان آماده همکاری همه جانبه با باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا است و حضور این باشگاه در اسلامشهر باعث می شود تا زمینه لازم جهت شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان اسلامشهر و شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال و... نیز فراهم شود.
مصطفی مدبر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز در سخنانی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شهرستان اسلامشهر در حوزه ورزش گفت: شرایط و بستر لازم جهت انتقال فعالیت‌های حرفه ای باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به شهرستان اسلامشهر فراهم است وبزودی تفاهمنامه لازم در این خصوص نهایی خواهد شد.
مدبر عامل باشگاه سایپا با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجموعه ورزشی هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر تصریح کرد: در صورت رفع برخی نواقص و رسیدن چمن ورزشگاه شهدای اسلامشهر به وضعیت مطلوب، شرایط جهت برگزاری مسابقات تیم فوتبال سایپا در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فراهم خواهد شد.
او با اشاره به فعالیت حرفه ای باشگاه سایپا در رشته فوتبال و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و آکادمی سایپا افزود: این باشگاه در سایر رشته‌ها از جمله والیبال، واترپلو، اتومبیل رانی، شطرنج و... نیز حضور فعالی دارد و ورزشکاران ما در این رشته‌ها نیز افتخارات بسیاری را کسب کرده اند.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز در سخنانی با اشاره استعداد و توانمندی بالای ورزشکاران اسلامشهر در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: بی تردید با استقرار این باشگاه در اسلامشهر تحولات چشمگیری در ورزش این شهرستان رخ خواهد داد و از استعدادهای این شهرستان و سایر شهرستانهای استان تهران در جنوب غرب استان تهران در رشته های مختلف ورزشی استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار