به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان :

اولین انجمن هنرهای تجسمی نوجوانان خوزستانی در شهرستان بهبهان افتتاح شد

اهواز(پانا) - اولین انجمن هنرهای تجسمی نوجوانان استان خوزستان به همت کانون پرورش فکری در شهرستان بهبهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۲۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین انجمن هنرهای تجسمی نوجوانان خوزستانی در شهرستان بهبهان افتتاح شد

«رؤیای یک گلدان» نام اولین انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون پرورش فکری خوزستان است که در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 بهبهان راه‌اندازی شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آیین آغاز به کار این انجمن گفت: انجمن هنرهای تجسمی نوجوانان، با هدف کشف، پرورش، معرفی خلاقیت و استعداد نوجوانان فعال و معرفی چهره‌های کانونی به جامعه فعالیت خود را آغاز کرده است.
وحید کیانی با اشاره به این‌که ایجاد روحیه کار گروهی و روحیه نقدپذیری در میان نوجوانان یکی دیگر از اهداف تشکیل این انجمن‌ است افزود: انجمن هنرهای تجسمی نوجوانان سومین انجمن هنری است که به همت مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان راه‌اندازی شد.
در آیین افتتاح این انجمن هنری همچنین با حضور الهام مشهور کارشناس ارشد صنایع‌دستی از دانشگاه هنر اصفهان و افسانه معلمیان کارشناس ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران، کارگاه تخصصی نقاشی و خوشنویسی با حضور 40 نوجوان هنرمند بهبهانی برپا شد.
گفتنی است: این انجمن حداکثر هر 45 روز یک‌بار تشکیل جلسه خواهد داد و اعضا با مباحث مختلف در زمینه فعالیت‌های خطاطی، نقاشی و مجسمه‌سازی به تبادل تجربه خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار