واحدهای شهرک صنوف بیش از حد نیاز و صنوف فعلی شهر پیش‌بینی شده است

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: بنا بر این نیست که با اجبار صنوف منتقل شوند و امیدواریم مردم خودشان اقدام به انتقال کنند و واحدهایی که پیش‌بینی شده بیش از حد نیاز و صنوف فعلی شهر است.

کد مطلب: ۹۲۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
واحدهای شهرک صنوف بیش از حد نیاز و صنوف فعلی شهر پیش‌بینی شده است

علیرضا مظفری با بیان اینکه شهرک صنوف حدود ۲۷ سال قبل توسط سازمان توسعه و عمران کلید خورد، اظهار کرد: طی فرآیندی مدیریت این پروژه در اختیار شهرداری و سازمان میادین قرار گرفت و اتفاقات خوبی در آن رخ داد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه زمینی که در گذشته تحویل گرفته شده بود خام بوده و تاسیسات و زیرساخت نداشت، گفت: برای تامین زیرساخت‌ها نیازمند اصلاحاتی در نقشه‌ها بودیم و تغییراتی در ابعاد و املاک ایجاد شد.

مظفری با تاکید بر برخی مشکلات مردمی در خصوص کاهش ابعاد و اندازه زمین‌های فروخته شده به مردم، تصریح کرد: با توجه به اصلاحات انجام شده سعی داشتیم کمترین تضییع حقوق مردم صورت گیرد تا کسی متضرر نشود.

وی با بیان اینکه شهرک صنوف ویژه صنوف مرتبط با صنعت ساختمان در نظر گرفته شده است، گفت: ما امکانات لازم را در حال حاضر برای صنوف آماده کرده‌ایم و با هماهنگی مسئولان ذیربط به دنبال انتقال صنوف هستیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: بنا بر این نیست که با اجبار صنوف منتقل شوند و امیدواریم مردم خودشان اقدام به انتقال کنند و واحدهایی که پیش‌بینی شده بیش از حد نیاز و صنوف فعلی شهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار