مدیرعامل موسسه خیریه بوتراب کشور خبر داد:

هزار دانش آموز یتیم در کهگیلویه و بویراحمد تحت حمایت مؤسسه خیریه «عترت بوتراب» هستند

یاسوج (پانا) - مدیرعامل موسسه خیریه بوتراب کشور ، در همایش استانی طرح گنج در یاسوج با بیان اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ یتیم از ۶ استان کشور زیر پوشش حمایتی این موسسه هستند بیان کرد، از این تعداد هزار نفر آن سهم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کد مطلب: ۹۲۹۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
هزار دانش آموز  یتیم در کهگیلویه و بویراحمد تحت حمایت مؤسسه خیریه «عترت بوتراب» هستند

علی اصغر جوان شیری نژاد با اشاره به اینکه از مجموع ۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز یتیم تحت حمایت این موسسه هستند گفت: این دانش آموزان از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و آذربایجان غربی است.

مدیرعامل موسسه خیریه بوتراب کشور افزود: از تعداد دانش آموزانی که تحت حمایت موسسه خیریه بوتراب هستند۸۲۰ نفر آنان معدل بالای ۱۸ دارند و از این تعداد سهم کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۰ نفر است.

او اظهار کرد: موسسه خیریه بوتراب سالانه ۱۲ میلیارد ریالی کمک مالی و اعتباری به دانش آموزان نخبه یتیم کهگیلویه و بویراحمد می‌کند.
مدیرعامل موسسه خیریه بوتراب کشور از پرداخت ماهیانه ۵۰ هزار تومان به حساب دانش آموزان زیرپوشش این نهاد خبر داد و افزود:به دانش آموزانی که معدل بالای ۱۸ دارند به تناسب مقطع تحصیلی آن‌ها ماهیانه از ۱۵۰ تا ۴۵۰ هزار تومان واریز می‌شود.
او تعداد مادران ایتام زیر پوشش این موسسه را ۴ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت:در کنار کمک‌های مالی در حوز‌های فرهنگی، آموزشی، ساخت مسکن و تامین جهیزیه مددجویان نیازمند را کمک می‌کند.
جوان شیری نژاد همچنین از ساخت هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۶ استان کشور خبر داد و افزود:از این تعداد ۵۴۰ واحد آن امسال و بقیه سال آینده برای افراد نیازمند ساخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار