آغاز ساخت 2 مدرسه خیرساز در اردکان

یزد (پانا) - در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی عملیات احداث دو باب آموزشگاه خیرساز در شهرستان اردکان آغاز شد.

کد مطلب: ۹۲۹۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ساخت 2 مدرسه خیرساز در اردکان

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: بیش از ۶۰ درصد مدارس این شهرستان فرسوده است و نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

محمدرضا تابش افزود: تا پنج سال آینده شش هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزان اردکان اضافه می‌شود که باید خیران در این مدت ۲۴۰ کلاس مورد نیاز را فراهم کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اردکان نیز دراین مراسم افزود: دو آموزشگاه خیری با کمک 50 میلیارد ریالی خیران، مهر به بهره‌رداری می رسد.

ابوالفضل کارگر افزود: آموزشگاه خیری سیدی در شش کلاس درس به مساحت دو هزار و 500 مترمربع و زیربنای 1200 مترمربع برای ۱۸۰ دانش‌آموز تا دو ماه آینده ساخته می‌شود.
وی گفت: همچنین آموزشگاه خیران کرامتی و نصیری در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با ۱۲ کلاس درس و برای ۳۶۰ نفر دانش آموز تا مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

کلنگ آموزشگاه خیری زنده‌یاد سید مجید سیدی به دست حاجیه مریم فتوحی و حاج سید حسین سیدی و کلنگ آموزشگاه خیری زنده‌یاد دکتر نسرین نصیری و زنده‌یاد حاج میرزا محمد کرامتی به دست خانواده نصیری به زمین زده شد.

در این مراسم امام جمعه اردکان، نماینده مردم اردکان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان اردکان و مدیرکل نوسازی مدارس استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار