در راستای پروژه مهربرگزار شد:

نشست مدیران مدارس استثنائی شهرستان میناب

هرمزگان(پانا )-رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی هرمزگان: مکاتبات و تعامل بسیار خوبی با ادارات و نهادها های دولتی و غیر دولتی در سطح استان و شهرستانها به جهت رفاه حال این دسته از دانش آموزان انجام شده است.

کد مطلب: ۹۲۹۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران مدارس استثنائی شهرستان میناب

به گزارش خبرنگارپانا هرمزگان از شهرستان میناب، در راستای پروژه مهر 98 با حضورشهباز بارانی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنائی استان هرمزگان و معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان میناب، نشستی با مدیران مدارس استثنائی برگزارشد.

شهباز بارانی گفت : این نشست به منظور هماهنگی مدارس در دریافت دستورالعملها و راهکارهای اجرایی پروژه مهر 98 در حوزه های مختلف اداری، آموزشی و توانبخشی تشکیل شد.

بارانی یادآور شد:در راستای پروژه مهر 98 وبازگشایی مدارس بخصوص مدارس استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه، مکاتبات و تعامل بسیار خوبی با ادارات و نهادها های دولتی و غیر دولتی در سطح استان و شهرستانها به جهت رفاه حال این دسته از دانش آموزان انجام شده است.

گفتنی است در این نشست مدیران گزارشی از عملکرد، برنامه ها، مشکلات و نیازهای پیش رو ارائه نمودند و در شهرستان میناب 3آموزشگاه ابتدایی،2آموزشگاه در مقطع متوسطه اول و دوم و 1مرکز یادگیری و توانبخشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار