مدیر آموزش و پرورش دیلم خبرداد؛

راهیابی دانش آموزان دیلمی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی هنری

دیلم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از راهیابی دانش آموزان به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموزان دیلمی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی هنری

عباس امید گفت : دانش آموزان دیلم در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله استانی موفق به کسب نتایج درخشانی شدند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان در 14 رشته مختلف در دو دوره متوسطه اول و دوم به رقابت پرداختند که در پایان، چهار رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

امید ادامه داد: در دوره متوسطه اول پسرانه، دانش آموزان مدرسه شهید مدرس موفق به کسب چهار رتبه اول در رشته‌های تکنیک آبرنگ، کارکاتور، طراحی جلد و نستعلیق شدند.

وی تصریح کرد: همچنین کسب 9 مقام دوم و سوم در رشته‌هایی چون وبلاگ نویسی، خوشنویسی خط ثلث، طراحی آرم و ... حاصل نتایج دانش آموزان آموزشگاه شهید مدرس بود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: دختران دانش آموز در دوره متوسطه اول نیز با کسب رتبه یک رتبه اول در رشته نمایشنامه خوانی و دو رتبه سوم در رشته‌های طراحی زغال و شعر موفقیت‌های ارزشمندی را رقم زدند.

امید همچنین عنوان کرد: در دوره متوسطه دوم نیز 4 تن از دانش آموزان مدارس شهید ستارپناهی، شهید باقرپور و فاطمه زهرا(س) حائز مقام اول در رشته‌های نمایش صحنه‌ای، فیلم کوتاه و نقاشی مداد رنگ شدند که دبیرستان فاطمه زهرا(س) دو مقام اول و دو دبیرستان دیگر هرکدام دو مقام اول می‌باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: مقام‌های اول کسب شده در دوره متوسطه دوم به مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری اعزام خواهند شد تا به عنوان نماینده شهرستان و استان، با همتایان خود در سطح کشور به رقابت بپردازند.

نتایج دانش آموزان و مقام‌های کسب شده به شرح زیر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار