بازدید از پایگاه‌های سنجس نوآموزان پیش دبستانی و دبستانی

از پایگاه‌های سنجس نوآموزان پیش دبستانی و دبستانی شهرستان میناب بازدید شد

هرمزگان (پانا)- معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب:در سال تحصیلی 98بیش از4500نوآموز سنجش خواهند شد.

کد مطلب: ۹۲۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پایگاه‌های سنجس نوآموزان پیش دبستانی و دبستانی

به گزارش خبرنگارپانا هرمزگان از شهرستان میناب، در راستای پروژه مهر و طرح سنجش نوآموزان و دانش آموزان بدو ورود به مدرسه، غلامرضا سالاری معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب،با همراهی شهباز بارانی رییس اداره آموزش وپرورش استثنائی استان هرمزگان از پایگاه سنجش شهرستان میناب بازدید شد.

غلامرضا سالاری ، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت پذیرش و کنترل سلامت نوآموزان ورود به دبستان اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای طرح سنجش، آگاهی یافتن والدین از وضعیت جسمانی فرزند خود، شناسایی نیازهای نوآموزان و مداخله به موقع، پیشگیری از بروز و تشدید معلولیت‌ها می باشد .

سالاری گفت: در حال حاضر دو پایگاه ثابت در شهرستان میناب و همچنین جهت رفاه حال شهروندان بخش توکهور و شهر هشتبندی برای اولین بار یک پایگاه ثابت نیز در این بخش فعال هستند و کار سنجش را انجام خواهند داد.

معاون مدیرکل افزود:با توجه به پیش بینی های انجام شده انتظار می رود در سال تحصیلی پیش رو بیش از 4هزرار و پانصد نوآموز سنجش شوند.

وی یاد آور شد: درحال حاضر سنجش نوآموزان ورود به پیش دبستانی و نوآموزان بدو ورود به دبستان و جامانده ها، از سال قبل سنجش خواهند شد.

غلامرضا سالاری خاطر نشان کرد :اولیا گرامی نسبت به نوبت گیری به مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی مراجعه و پس از آن به پایگاه‌های سنجش مورد نظر مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار