تامین اجتماعی عزت ، آرامش ،امنیت آینده

هرمزگان(پانا)- رئیس تامین اجتماعی شعبه ابوموسی : سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر کشور نقش اساسی در امنیت و آرامش لازم برای افراد شاغل در حوزه های مختلف دارد و با ایجاد امید باعث رونق تولید و توسعه و تامین آینده آنان می شود .

کد مطلب: ۹۲۹۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین اجتماعی عزت ، آرامش ،امنیت آینده

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، تامین اجتماعی شعبه ابوموسی از سال 1380 فعالیت خود را در جنوبی ترین نقطه کشور و در دل آبهای نیلگون خلیج فارس شروع کرد و در حال حاضر با 5 نفر پرسنل و با تمام محدودیت های خاص جزیره در حال ارائه خدمات به مردم این شهرستان و جزایر سیری ،تنب بزرگ و تنب کوچک است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه ابوموسی گفت : این شعبه با 777 بیمه شده اصلی شامل بیمه کارگری ،زنان خانه دار،دانشجویان ،اختیاری و حرف و مشاغل آزاد و 57 نفر مستمری بگیر و با احتساب افراد تبعی تعداد 2275 نفر را در این شهرستان تحت پوشش بیمه خود دارد .

رئیسی افزود : اجرای طرح های ملی میز خدمت (طرح ساختار نوین ارائه خدمات ) ، بازرسی الکترونیکی و خدمات غیر حضوری در راستای خدمت رسانی و پرونده های الکترونیکی از سوی این شعبه خود گواه تسهیل در ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه است .

گفتنی است، عمده درخواست های مردم این شهرستان ارائه خدمات درمانی و استفاده از مزایای بازنشستگی می باشد .در سال 1397 بیشترین بازنشسته از پرسنل زحمتکش عمران و جزایر شهرستان ابوموسی بود که این شعبه توانست با همه مشکلات و محدودیتهای خاص جزیره و در لحظات پایانی سال مستمری انان را برقرار و موجب دلگرمی و آرامش آنان گردد.

شایان ذکر است، این شعبه در سال 1397 بالغ بر 11 میلیارد ریال تعهدات بلند مدت در قالب مستمری بازنشستگی و بازمانده و ازکار افتاده و در حوزه تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت دستمزد، کمک ازدواج ، کمک هزینه کفن و دفن ،پروتز و اروتز بالغ بر 248 میلیون ریال پرداخت نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار