پارکینگ‌های موتور سیکلت در هسته مرکزی شهر قم احداث می‌شود

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از احداث پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پارکینگ‌های موتور سیکلت در هسته مرکزی شهر قم احداث می‌شود

علی نیک با اشاره به مشکلات به وجود آمده در هسته مرکزی شهر قم به واسطه بی‌قانونی موتورسواران، اظهار داشت: متأسفانه استفاده نادرست از موتورسیکلت و عدم رعایت قوانین مشکلاتی را برای شهروندان در مرکز شهر قم ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه بسیاری از راکبین موتورسیکلت بدون پایبندی به قوانین، بر اساس رفتارهای نادرست سبب ایجاد گره‌های ترافیکی، ازدحام، آلودگی‌ها و مزاحمت برای شهروندان شده‌اند، تصریح کرد: شاهد نابسامانی در شهر به ویژه در هسته مرکزی به واسطه موتورسواران هستیم.

نیک با گلایه‌مندی از پارک کردن موتورسیکلت‌ها در مکان‌هایی خارج از موقعیت‌های پیش‌بینی‌شده، ابراز کرد: پارکینگ موتورسیکلت به علت استقبال پایین از آن زیان‌ده بوده و پیمانکاری راغب به قبول مسئولیت آن نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از راکبین با تفکر آنکه موتور وسیله‌ای بوده که در هر مکان و در هر شرایطی می‌توان آن را پارک کرد، یادآور شد: علیرغم مشکلات فراوانی احداث پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم اعمال قانون و انتقال موتورسیکلت‌ها به پارکینگ‌ها را بی‌تأثیر دانست و گفت: برای مورد استفاده قرار گرفتن پارکینگ‌های موتور سیکلت نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم و باید خود راکبین به این فرهنگ برسند که قرار دادن موتورسیکلت در پارکینگ علیرغم امنیت بالا سبب جلوگیری از مسائل ترافیکی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار