ماجرای گم شدن دانش آموزان در سد ماملو چیست

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران درمورد گم شدن تعدادی دانش آموز در سد ماملو توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد
ماجرای گم شدن دانش آموزان در سد ماملو چیست

به گزارش ایسنا،‌ سیدحسن رضوی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان ۹ نفر بودند، اظهار کرد: این دانش‌آموزان در سد لتیان [سد ماملو] گم نشده بودند، بلکه دانش‌آموزان مستقر در اردوگاهی بودند و در جزیره‌ای محصور شدند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان سوار بر یک قایق بادی بودند که قایق سوراخ و باعث شد دانش آموزان در جزیره‌ای وسط دریاچه محصور شوند. همه دانش‌آموزان در سلامت هستند و هلال احمر هم در همانجا مستقر است و هلی‌کوپتر برای نجات دانش آموزان اعزام شده است.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز رئیس اورژانس تهران از مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان [سد ماملو] خبر داده واعلام کرده بود: حوالی ساعت ۱۲ امروز احتمال غرق‌شدگی چند دانش‌آموز به سازمان اورژانس اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در انتهای اتوبان بابایی به سمت شرق، جاده پارچین، رودخانه خوجیر اعزام شدند.

در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان [سد ماملو] به گفته رئیس سد، کاهش یافته است. سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر - نیز با تأیید پیدا شدن دانش‌آموزان مفقودی در سد لتیان [سد ماملو] گفت: مأموران امداد و نجات در حال تلاش برای نجات و رهاسازی و انتقال آن‌ها به مکان امن هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار