انتصاب رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در حکمی رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

در متن حکمی که از سوی محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به منظور انتصاب مهدی حاجی شمسایی رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صادر شده، آمده است: نظر به تعهد، تقوا، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر تعلیم و تربیت به عنوان رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب درج شده: شایسته است، با مشارکت سایر بخش ها و استفاده از نظرات کارشناسان، گام مهمی در زمینه برنامه ریزی، ساماندهی و انجام بهینه امور و همچنین تعامل سازنده و روز افزون با حوزه های مختلف تعلیم و تربیت در سطح مناطق و اداره کل بردارید و با سازماندهی هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار در به ثمر رسیدن اهداف دولت تدبیر و امید اهتمام ورزید.

صید لو افزود: امیدوارم با عنایت به خداوند متعال و در پرتو توفیقات ولی عصر امام زمان (عج) و با توجه به وصایای حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در انجام وظایف محوله موفق و منشاء برکات و خدمات به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار